رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران مطرح کرد

تاکید بر حمایت از حقوق مشاوران املاک

کد: 13951005206566742

https://goo.gl/o6Iv98

، تهران , (اخبار رسمی): رییس اتحادیه مشاوران املاک از حمایت این اتحادیه از حقوق مشاوران املاک برای ارائه خدمات مطلوب‌‌تر به شهروندان تهرانی سخن گفت.

تاکید بر حمایت از حقوق مشاوران املاک

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران، حسام عقبایی رئیس اتحادیه با حضور بین مشاوران املاک مناطق 16و 17 تهران، با تشریح فعالیت‌های این اتحادیه گفت: وظیفه ما در اتحادیه ای که بزرگترین اتحادیه اصناف کشور است ،پاسخگویی دقیق واحترام به مراجعه کنندگان وتسهیل فعالیت اعضای خوداست.

وی ادامه داد :در سال جاری توانستیم با رایزنی با وزارت علوم زمینه راه اندازی رشته (کارشناسی مشاوره املاک )را فراهم کنیم واین رشته  در دانشگاه ها درمقطع کارشناسی ،دانشجو می پذیرد.

رییس اتحادیه مشاوران  املاک گفت:واقعیت این است که دریافت ارزش افزوده در معاملات مسکن از مشاوران املاک اقدامی فرا قانونی است وتحمیل بزرگی برای مردم که در قانون پیش بینی نشده است .به همین دلیل تمام تلاشمان را به کار می بریم تا این فشار غیر قانونی را از دوش مردم بر داریم . درادامه این برنامه  از خانواده شهدای مشاوران املاک در این دو منطقه  تقدیر وتجلیل شد.              

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران

تغییرات اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و ... شیوه زندگی ، آداب و رسوم و ارتباطات اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد . از این رهگذر باید گفت که دگرگونی ها و تاثیر گذاری ها در طول تاریخ آنی نبوده بلکه آتی است. با توجه به بافت شهر و فرهنگ شهرنشینی درسال 1341 نیاز به تشکیل اتحادیه ای پاسخگو به درخواست های جدید ، از سوی واحدهای مشاوران املاک احساس شد و در سال 1343 تخستین تشکل صنفی واقع در چهارراه ولیعصر " عج " (جمهوری) آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان