آغاز به کارچهارمین نمایشگاه املاک‌ومستغلات درتهران

کد: 13951209239636742

https://goo.gl/ICPPjL

، تهران , (اخبار رسمی): راهبردهای نوین و متعددی در برگزاری این نمایشگاه به‌کار گرفته شده تا صنعت مشاوران املاک در ایران به دنیا نشان داده شود.

آغاز به کارچهارمین نمایشگاه املاک‌ومستغلات درتهران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران، حسام عقبایی گفت: حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه به صنعت املاک ما کمک می‌کند تا راهکارهای نوینی را که آنان استفاده می‌کنند به ما نیز منتقل شود تا صنعت املاک ایران نیز از تکنولوژی و متدهای جدیدی که کشورهای اروپایی در ارایه تسهیلات خرید مسکن استفاده می‌کنند، الگوبرداری کند.

وی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه کمک بزرگی به رشد تکنولوژی و همگام شدن با تکنیک های روز دنیا در صنعت مشاوران املاک است و بخش زیادی از نمایشگاه کسانی هستند که دارای پروژهای ملی و عظیمی در سطح کشور هستند و این نمایشگاه می تواند فرصت بزرگی برای بازاریابی و خروج از رکود این شرکت ها باشد‌.

عقبایی اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه می تواند تغییر زیادی در خروج از رکود بازار داشته باشد و تحرکی در بازار مسکن ایجاد کند و کسانی که علاقمند به سرمایه گذاری در این صنعت هستند را پویا تر و فعال تر نماید و همچنین فرصت های جذب سرمایه گذاری را به همراه داشته باشد‌.

وی افزود: از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه این است که باعث می شود تا سرمایه های ملی از کشور خارج نشوند . به دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی هستیم و کشور ایران این پتانسیل را دارد و بیشترین سود دهی درسرمایه گذاری داخلی خواهد بود.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در کشور دعوت به عمل آمده و بر اساس قوانین تنها مجاز به سرمایه گذاری هستند و نمی توانند ملک را خریداری کنند؛ رویکرد ما در برگزاری نمایشگاه برای جلوگیری از خروج سرمایه های داخلی جذب سرمایه گذاران خارجی است.

به گفته عقبایی در این نمایشگاه ۱۲۰ شرکت داخلی و ۲۵ شرکت خارجی حضور دارند.

چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات از ۸ تا ۱۱ اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ پذیرای علاقه مندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران

تغییرات اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و ... شیوه زندگی ، آداب و رسوم و ارتباطات اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد . از این رهگذر باید گفت که دگرگونی ها و تاثیر گذاری ها در طول تاریخ آنی نبوده بلکه آتی است. با توجه به بافت شهر و فرهنگ شهرنشینی درسال 1341 نیاز به تشکیل اتحادیه ای پاسخگو به درخواست های جدید ، از سوی واحدهای مشاوران املاک احساس شد و در سال 1343 تخستین تشکل صنفی واقع در چهارراه ولیعصر " عج " (جمهوری) آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]