از 8 تا 11 اسفند صورت می گیرد

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی املاک ومستغلات

کد: 13951130236896742

https://goo.gl/5Hw1YD

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات از۸ تا ۱۱ اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌آلمللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی املاک ومستغلات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتحادیه املاک، مهشید منفرد مدیر اجرایی نمایشگاه با اعلام این خبرگفت: این نمایشگاه را اتحادیه املاک و مستغلات و به همت مجموعه بانیان امید در حالی برگزار می کند که ۱۰۷ شرکت داخلی و ۲۳۳ خارجی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به حضور خارجی ها در نمایشگاه امسال گفت: این نمایشگاه ازجمله نمایشگاه‌های پررونقی است که سالانه میلیون‌ها نفر را به سوی خود فرا می‌خواند و امسال هم نمایندگانی از کشور های قبرس، یونان، فرانسه، ایتالیا، عمان، ترکیه، دبی، گرجستان و قزاقستان نیز مشارکت فعال خواهند داشت و آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش قرار خواهند داد.
مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه را ایجاد رونق و خروج از رکود در بازار ملک وجذب و هدایت سرمایه های داخلی و خارجی جهت ورود به این صنعت به منظور ایجاد رونق و توسعه بازار مسکن اعلام کرد.
وی گفت : تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد ، رکود و یا توسعه اقتصادی کشور، معرفی پهنه وسیع جذب سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های مسکن و مستغلات در داخل کشور، معرفی توانمندی انبوه سازان و شرکت های بزرگ فعال در صنعت ساختمان از اهداف این نمایشگاه است.
همچنین کمک به شفاف سازی گردش کار و عملکردهای مورد استفاده در بازار ساخت و ساز ، ایجاد توازن و پایداری در قیمت ها و کمک به کنترل نرخ املاک و مستغلات کشور، معرفی روش های صنعتی سازی و توانمندی آن در ارتقاء کیفیت ، افزایش سرعت و کاهش هزینه تمام شده، ایجاد فضا و بستر مناسب جهت حضور شرکت های دانش بنیان به منظور بهره گیری بیشتر از علوم و فنون روز و ارتقاء روش های علمی مورد استفاده در صنعت ساختمان، معرفی ابزار و روش های نوین فروش در بخش املاک و مستغلات و…اولویت های اصلی برپایی نمایشگاه امسال است.
مشارکت کنندگان در نمایشگاه امسال مشاورین املاک و مستغلات ، انبوه سازان و سازندگان ، موسسات تامین سرمایه در املاک و مستغلات، تعاونی های مسکن ،معماران و طراحان پروژه های ساختمانی، پیمانکاران مدیریت و سیستم کنترل پروژه های ساختمانی مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک، سازمان ها و شرکت ها با هدف مدیریت ، نگهداری و بهره برداری از املاک، املاک و مستغلات در مناطق آزاد تجاری و صنعتی فناوری اطلاعات در بخش های املاک و مستغلات ، مدیریت بهره برداری از املاک، بازاریابی املاک، موسسه های آموزشی در زمینه املاک و مستغلات،- شهرداری های شهرها و شهرستان ها و مناطق مختلف از شهرداری تهران می باشند وحضور پر رنگی خواهند داشت.
در این نمایشگاه مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک شرایطی برای عرضه‌ی مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ بهتر را فراهم می‌کند تا از این طریق شاهد گسترش اشتغال به دنبال سرمایه گذاری دراین صنعت در بالاترین سطح در مقایسه با سایر صنایع و خدمات باشیم. گفتنی است چهارمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات از۸ تا ۱۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌آلمللی تهران برگزار می‌شود و در این مدت همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶ پذیرای حضور علاقمندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیسیون تخصصی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران

تغییرات اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی و ... شیوه زندگی ، آداب و رسوم و ارتباطات اجتماعی را تحت تاثیر قرار می دهد . از این رهگذر باید گفت که دگرگونی ها و تاثیر گذاری ها در طول تاریخ آنی نبوده بلکه آتی است. با توجه به بافت شهر و فرهنگ شهرنشینی درسال 1341 نیاز به تشکیل اتحادیه ای پاسخگو به درخواست های جدید ، از سوی واحدهای مشاوران املاک احساس شد و در سال 1343 تخستین تشکل صنفی واقع در چهارراه ولیعصر " عج " (جمهوری) آغاز به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]