اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206706113

با حضور جمعی از مسوولان شهری و استانی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از بزرگترین زیرگذر عابر ریلی کشور

کد: 13951005206706113

https://goo.gl/PXCzrS

، مشهد , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 5 مشهد گفت: بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور و سه پروژه شهری دیگر همزمان با صبح فردا با حضور جمعی از مسوولان شهری و استانی در منطقه 5 مشهد افتتاح می‌شود.

بهره‌برداری از بزرگترین زیرگذر عابر ریلی کشور

پروژه زیرگذر راه‌آهن محله رضاییه بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور است، که با افتتاح آن بعد از 40 سال دسترسی شهروندان محله رضاییه به سجادیه محقق می‌گردد .

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسن هدایتی در این خصوص افزود: احداث جاده دسترسی آسفالته به مجتمع 500 واحد کوثری در آوینی 57 و اتمام بدنه‌سازی کال اقبال شرقی در فاز یک عناوین دو پروژه دیگر است.

وی تصریح کرد: این 3 پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری می‌باشد که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، خانواده‌های معظم و معزز شهیدان و جمعی از خادمان و شهروندان پایتخت معنوی ایران افتتاح خواهد شد.
شهردار منطقه 5 مشهد خاطرنشان کرد: پروژه زیرگذر راه‌آهن محله رضاییه بزرگترین زیرگذر عابر پیاده ریلی کشور است، که با افتتاح آن بعد از 40 سال دسترسی شهروندان محله رضاییه به سجادیه محقق می‌گردد .
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه