اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206726113

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خبر داد

برگزاری مانور خروج قطار از خط

کد: 13951005206726113

https://goo.gl/SVMM2s

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد از برگزاری مانور «خروج قطار از خط» از مجموعه مانورهای واکنش در شرایط اضطراری در راستای برگزاری مانورهای سالیانه این شرکت خبر داد.

برگزاری مانور خروج قطار از خط

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاسم طاهری در این خصوص افزود: این مانور همزمان با ساعت 23 یکشنبه شب، 5 دی ماه در حدفاصل ایستگاه آزادی و پارک ملت و پس از اتمام سرویس‌دهی عمومی برگزار می‌شود و تا بامداد روز دوشنبه به طول خواهد انجامید.

وی تصریح کرد: این سومین مانوری خواهد بود که از ابتدای سال جاری توسط شرکت بهره‌برداری برگزار شده و تا پایان سال نیز سه مانور دیگر برگزار خواهیم کرد.
طاهری خاطرنشان کرد: یکی از خطراتی که متروها را تهدید می‌کند و خدمات‌رسانی را مختل می‌سازد بحث خروج قطار از خط می‌باشد که به همین منظور پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا به منظور افزایش توانمندی پرسنل مانور مذکور به اجرا درآید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد یادآور شد: این مانور با هدف آموزش پرسنل، بهبود عملکرد، شناخت نقاط ضعف و قوت، تمرین تخصصی نیروهای درگیر در مانور و آشنایی و مطالعه دستورالعمل‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه