اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207706113

تا مهرماه 96 انجام می شود

ارسال تمامی واگن‌های خط 2 قطار شهری به مشهد

کد: 13951006207706113

https://goo.gl/GBFa9k

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: تا مهرماه 96 تمامی واگن‌های خط 2 قطارشهری به صورت مونتاژ شده در مشهد خواهد بود.

ارسال تمامی واگن‌های خط 2 قطار شهری به مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون 30 واگن خط 2 قطارشهری طی دو مرحله از بندر دالیان چین به بندرعباس ارسال شده و براساس برنامه زمانبندی شده، تا مهرماه 96 تمامی واگن‌ها به صورت مونتاژ شده در مشهد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه قرارداد خرید 100 دستگاه واگن‌ برای خط 2 منعقد شده است، بیان کرد: بر این اساس قرارداد 98 میلیون یوریی فی مابین TWM، واگن‌سازی تهران و طرف چینی به امضاء رسیده است.
مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد با اشاره به افتتاح اولین ایستگاه بی2 قطار شهری واقع در بولوار طبرسی شمالی(شفت شمالی) عنوان کرد: برای تکمیل خط 2 قطارشهری مشهد نیاز است 700 میلیارد تومان اعتبار دیگر تزریق شود.
کیامرز خاطر نشان کرد: دولت در سال جاری برای قطارشهری مشهد، تنها 45 میلیارد تومان اسناد خزانه پرداخت کرده است. به همین دلیل بیشتر تمرکز بودجه‌ای قطارشهری مشهد بر منابع داخلی شهرداری مانند اوراق مشارکت و صندوق توسعه ملی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه