اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207726113

اولین گردهمایی بزرگ دوام ثامن در مشهد برگزار شد

کد: 13951006207726113

https://goo.gl/KvocDx

، مشهد , (اخبار رسمی): گروه‌های داوطلب واکنش اضطراری محلات مشهد که با نام اختصار دوام ثامن نامیده می‌شوند، گروه‌های مردمی است که در سطح محلات مشهد و با همکاری شهرداری مشهد، مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی و جمعیت هلال‌احمر استان تشکیل شده است.

اولین گردهمایی بزرگ دوام ثامن در مشهد برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، شب گذشته طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهری و استانی اولین گردهمایی بزرگ دوام ثامن در مجموعه ورزشی میثاق مشهد برگزار شد.

گروه‌های داوطلب واکنش اضطراری محلات مشهد که با نام اختصار دوام ثامن نامیده می‌شوند، گروه‌های مردمی است که در سطح محلات مشهد و با همکاری شهرداری مشهد، مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی و جمعیت هلال‌احمر استان تشکیل شده است.
این مراسم با حضور 1000 نفر از 3000 نفری که در دوره‌های دوام ثامن آموزش دیده بودند، برگزار شد.
گفتنی است، در این مراسم علاوه بر سید صولت مرتضوی شهردار مشهد و رحیم نوروزیان فرماندار مشهد، مجید پیراسته مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد، حجت علی شایان فر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، امیر عزیزی سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد و جمعی از شهرداران مناطق شهر مشهد حضور داشتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه