مترو تهران اعلام آمادگی کرد

ایجاد پایگاه‌های فوریت پزشکی در ایستگاه‌های مترو

کد: 13951006208155761

https://goo.gl/GcZ57J

، تهران , (اخبار رسمی): قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از آمادگی برای ایجاد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی برای مواقع بحران در ورودی ایستگاه‌های مترو تهران خبر داد.

ایجاد پایگاه‌های فوریت پزشکی در ایستگاه‌های مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه‌ آهن شهری تهران و حومه، علی عبدالله پور گفت: کارکرد مترو در سراسر دنیا تنها جا بجایی مسافر نیست و علاوه بر آن می‌توان به عنوان پایگاهی در شرایط بحرانی از آن استفاده کرد. 
وی ادامه داد: با احداث پایگاه‌های امداد رسانی، ‌ ذخیره آذوقه و سوخت برای مواقع ضروری و فراهم کردن امکان اسکان افراد در تونل‌های مترو، این سازه زیرزمینی می‌تواند به یک پناهگاه مطمئن تبدیل شود. 
قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای دیگر مترو پدافند غیرعامل است افزود: ‌به این منظور جلسات متعددی با سازمان پدافند غیرعامل و سازمان‌های امدادی از جمله آتش نشانی و اورژانس برگزار کرده‌ایم و می‌توان گفت امروز آمادگی کامل برای اجرای بحث پدافند غیرعامل در ایستگاه‌های مترو تهران وجود دارد. 
عبدالله پور تصریح کرد: ‌ مترو تهران ایجاد پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در ورودی ایستگاه‌های مترو را در برنامه‌های خود قرارداده است و این موضوع می‌تواند به فعالیت‌های امدادی پایتخت در مواقع بحرانی مانند زلزله و سایر بلایای طبیعی کمک بزرگی کند.


 

 


 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه