اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208746416

شهردار تبریز خبر داد

ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز

کد: 13951007208746416

https://goo.gl/5bjlYL

، تبریز , (اخبار رسمی): شهردار تبریز از ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز خبر داد و افزود: این موزه ارزشمند، مهم‌ترین شاخص انقلابی و اسلامی در برنامه های گردشگری تبریز 2018 خواهد بود.

ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تبریز ،  صادق نجفی، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: موزه آثار امام خمینی(ره)، از تدارک ویژه شهرداری تبریز در تقویت شاخص‌های اسلامی گردشگری تبریز 2018 است که با هماهنگی‌ها و بسترسازی‌های لازم، به نتیجه رسیده و به زودی عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: این موزه، محتوای ارزنده‌ای از آثار، اندیشه‌ها و مکتوبات امام راحل را در بر خواهد گرفت و از حیث جذابیت‌های محتوایی و پژوهشی، موزه‌ای نفیس و ماندگار خواهد بود.
شهردار تبریز متذکر شد: شهر تبریز، به تعبیر مقام معظم رهبری، همواره موقعیت‌شناس بوده و در پرشورترین دوره‌های مبارزاتی، با قیام خونین 29‌بهمن56، پشتیبان رهبری امام راحل(ه) بوده است؛ از این رو، موزه آثار امام خمینی(ره)، موید ارتباط تاریخی و قلبی شهر تبریز با اندیشه‌‌های جاودان پیر جماران خواهد بود.
دکتر نجفی خاطرنشان کرد: موزه آثار امام خمینی(ره) در شهر تبریز، پس از موزه‌هایی که در شهرهای خمین و تهران، ایجاد شده، سومین موزه مرتبط با آثار و اندیشه‌های ایشان خواهد بود.
وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های به عمل آمده، پیش‌بینی‌های لازم برای ثبت رسمی این موزه در حال پیگیری است و به این ترتیب، در آینده‌ای نزدیک، موزه‌ فاخر دیگری به مجموعه جذابیت‌های تاریخی و انقلابی شهر تبریز افزوده خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]