اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208836113

در بازار خودروی مجیدیه مشهد به بهره برداری رسید

اولین پنج شنبه بازار خرید و فروش خودروهای قدیمی

کد: 13951007208836113

https://goo.gl/2zXfLN

، مشهد , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از افتتاح اولین پنج شنبه بازار خرید و فروش خودروهای کلاسیک، قدیمی و آفرود در مشهد خبر داد.

اولین پنج شنبه بازار خرید و فروش خودروهای قدیمی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در این خصوص عنوان کرد: اولین پنج‌شنبه بازار خرید و فروش خودروهای کلاسیک، قدیمی و آفرود در محل بازار خودرو راه‌اندازی شد.

وی افزود: با توجه به امکانات موجود و به منظور استفاده بهینه از فضای 25 هکتاری بازار خودرو که بیش از 7000 خودرو ظرفیت دارد و با هدف ساماندهی فعالان بازار خودروهای قدیمی و آفرود، راه‌اندازی این روز بازار در دستور کار سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد ادامه داد: شهروندان مشهدی و سایر متقاضیان در صورتی که قصد خرید و فروش خودروهای قدیمی و آفرود را داشته باشند می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 16:30 به محل بازار خودرو واقع در بولوار مجیدیه روبروی مجیدیه 33 مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه