اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951007208866113

عضو شورای اسلامی شهر مشهدخواستار شد

ثبت روز ملی مشهد در تقویم رسمی کشور

کد: 13951007208866113

https://goo.gl/Z1TgTz

، مشهد , (اخبار رسمی): عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در حوزه سوغات زائر باید با سرمایه‌گذاری به سمت برندسازی حرکت کنیم، گفت: متأسفانه با پیگیری‌های انجام شده روزی با نام مشهد در تقویم رسمی کشور وجود ندارد.

ثبت روز ملی مشهد در تقویم رسمی کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی  در ارتباط با سوغات زائر اظهار کرد: خوشبختانه در بحث سوغات زائر شورای اسلامی شهر مشهد و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اقدامات مناسبی را انجام داده‌اند.

وی افزود: در این راستا در پایگاه‌های زائر سوغات فرهنگی مناسبی در اختیار زائر قرار می‌گیرد البته این یک حرکت ابتدایی است و باید در آینده گسترش بیشتری پیدا کند.
اخلاقی با بیان اینکه کارگروه زیارت در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد فعال شده است، تصریح کرد: نگاه بخشی به بحث زیارت مضر است و ما باید نگاه جامعه‌ای در این حوزه داشته باشیم و در این نگاه جامع باید اوقات فراغت، سوغات و تفریح زائر نیز در برگرفته شود.
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در حوزه سوغات زائر باید با سرمایه‌گذاری به سمت برندسازی حرکت کنیم و درخواست من از مسوولان مربوطه این است که در حوزه برندسازی سوغات زائر تلاش بیشتری شود که متأسفانه در این حوزه غفلت صورت گرفته است.
اخلاقی در ارتباط با نام‌گذاری روز ملی مشهد در تقویم کشور عنوان کرد: امروز برخی از شهرهای کوچک کشور در تقویم رسمی دارای روز ملی هستند اما متأسفانه با پیگیری‌های انجام شده روزی با نام مشهد در تقویم رسمی کشور وجود ندارد که این نشان از عدم توجه به پایتخت معنوی ایران با وجود ظرفیت‌های فراوان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه