اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011210996416

دبیر اجرایی سمپوزیوم بین المللی «فولاد 95» خبر داد

تبریز میزبان سمپوزیوم بین المللی فولاد ایران

کد: 13951011210996416

https://goo.gl/cn0oHd

، تبریز , (اخبار رسمی): دبیر اجرایی سمپوزیوم «فولاد 95» از برگزار نوزدهمین سمپوزیوم فولاد ایران در اسفند ماه سال جاری در تبریز خبر داد.

تبریز میزبان سمپوزیوم بین المللی فولاد ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری تبریز ، "وحید مهدی نیا"  با اعلام این خبر، گفت: این سمپوزیوم طی روزهای 10 و 11 اسفند ماه با محورهای راهکارهای تولید فناوری در صنعت فولاد کشور و نقش مرکز تحقیقات و فناوری آهن و فولاد در این رابطه، راهکارهای علمی و عملی در حفاظت از محیط زیست و فناوری پسماندها، راهکارهای علمی و عملی برای تولید و استفاده از فولادهای نسل سوم و... برگزار می شود.

وی به قابلیت ها و توانایی های آذربایجان شرقی در صنعت فولاد اشاره کرد و گفت: با توجه به قابلیت های صنعت فولاد استان، برگزاری این سمپوزیوم بین المللی در تبریز خواهد توانست به توسعه این صنعت زیرساختی کمک کند.

مهدی نیا اضافه کرد: امسال برای اولین بار و پس از 18 سال یک شرکت خصوصی پیشگام اجرایی این سمپوزیوم بین المللی در کشور شده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد برگزاری کم نظیر این سمپوزیوم بین المللی در هتل کایا لاله پارک تبریز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این سمپوزیوم هر ساله با حضور بزرگترین شرکت های تولیدکننده فولاد و مسئولان ارشد صنعتی کشور برگزار می شود، گفت: برگزاری این رویداد مهم در تبریز زمینه مساعدی برای گردهمایی متخصصان صنعت فولاد و ارائه آخرین دستاوردهای محققان این صنعت است.

دبیر اجرایی نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی فولاد ایران افزود: ارتقای دانش فنی صنعت فولاد کشور و ایجاد زمینه فعالیت بیشتر برای دانشجویان و دانشگاهیان این صنعت مورد توجه برگزار کنندگان این سمپوزیوم است.

مهدی نیا از برگزاری نمایشگاه صنعت فولاد هم زمان با برگزاری سمپوزیوم فولاد 95 در نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد و گفت: 184 شرکت فولادی داخلی و خارجی در این سمپوزیوم حضور پیدا می کنند.

وی در پایان گفت: تا امروز 204 مقاله به دبیرخانه دائمی سمپوزیوم بین المللی فولاد ارسال شده است که پس از بررسی های لازم حدود 50 مقاله در تبریز ارائه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تبریز

تَبْریزْ یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی است. این شهر بزرگ‌ترین شهر منطقه شمال غرب کشور و قطب اداری، ارتباطی، بازرگانی، سیاسی، صنعتی، فرهنگی و نظامی این منطقه شناخته می‌شود. براساس آخرین سرشماری مرکز آمار ایران که در سال 1390 صورت گرفته، شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر 1494998 نفر چهارمین شهر پرجمعیت ایران پس از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان محسوب می‌شود. این شهر به‌دلیل جای‌دادن بسیاری از کارخانجات مادر و بزرگ صنعتی در خود و نیز وجود بیش از 600 شرکت قطعه‌ساز در آن، دومین شهر آلوده و نیز دومین شهر صنعتی کشور پس از تهران به‌شمار می‌رود و به‌دلیل صنعتی‌بودن، یکی از مهم‌ترین شهرهای مهاجرپذیر ایران محسوب می‌شود. پس از بهره‌برداری از آزادراه نبی‌اکرم، میزان مسافرپذیری تبریز روبه افزایش نهاد و این شهر پس از مشهد به‌عنوان دومین شهر مسافرپذیر کشور مطرح شد. به‌جهت ریشه‌کنی تکدی‌گری از تبریز، این شهر به‌عنوان شهر بدون گدا شناخته می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]