اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211016113

به همت شهرداری مشهد

50 زوج بی‌سرپرست ازدواج خود را جشن گرفتند

کد: 13951011211016113

https://goo.gl/3CBuuC

، مشهد , (اخبار رسمی): مراسم ازدواج 50 زوج بی‌سرپرست به همت شهرداری مشهد در تالار شهر برگزار شد.

50 زوج بی‌سرپرست ازدواج خود را جشن گرفتند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مشاور فرهنگی شهردار مشهد شب گذشته در همایش «همسفر تا بهشت» که با حضور 50 زوج بی‌سرپرست در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بعضی از عزیزانی که در این جلسه از استان‌هایی مختلف همچون لرستان و خوزستان هستند به ما گفتند در رؤیا هم نمی‌دیدم یک روزی جشن ازدواج خود در کنار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار کنند.

حجت الاسلام محمد خادمی افزود: این مراسم جز با دعوت‌نامه امام رضا(ع) انجام نشده و هرکسی در این مراسم خدمتی ارائه کرده قطعاً به امام رضا(ع) این خدمت را ارائه کرده است.
وی بیان کرد: در این جلسه از کشورهایی همچون عراق و عربستان نیز حضور دارند که بوی حرم امام حسین(ع) و پیامبر(ص) را با خود برای ما آورده‌اند و برای ازدواج عزیزان ما، کمک و همراهی ویژه‌ای داشتند.
مشاور شهردار مشهد تصریح کرد: امیدوارم این جشن و ازدواج که عهد بستن در حرم امام رضا (ع) بوده به بهشت و عاقبت خیر ختم شود و از تمام دستگاه‌ها به ویژه آستان قدس رضوی، شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد و سایر دستگاه‌های دیگر قدردانی می‌ک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه