معاون فرهنگی مترو سفیرحامی صنایع دستی ایران شد

کد: 13951011211125761

https://goo.gl/1GNnjI

، تهران , (اخبار رسمی): در نخستین همایش جهادگران اقتصادی ایران، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به عنوان سفیر صنایع دستی ایران معرفی شد.

معاون فرهنگی مترو سفیرحامی صنایع دستی ایران شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، در این همایش با توجه به اقدامات مترو تهران در راستای گسترش و ایجاد فرهنگ حمایت از صنایع دستی، از محمد بنی حسن سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران تقدیر و وی به عنوان سفیر صنایع دستی ایران انتخاب شد. 

معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت ملی اقدام به اجرای کارگاه و نمایشگاه‌های متعددی در ایستگاه‌های مترو کرده که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شد. 

همچنین از فعالیت‌های مؤثر و تلاش‌های الهه راستگو عضو شورای شهر، پروانه مافی نماینده مجلس، حسن غفوری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و امید زندگانی و ساناز سماواتی نیز تقدیر شد. 

نخستین همایش جهادگران اقتصادی ایران با حضور مسئولین اتحادیه صنایع دستی و فرمانده بسیج ادرات استان تهران، نماینده شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و هنرمندان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه