اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951011211295591

رباتهای ال‌جی در مرکز توجه نمایشگاه CES 2017

کد: 13951011211295591

https://goo.gl/9VRGxV

، تهران , (اخبار رسمی): ال‌جی فناوری‌های هوش مصنوعی را برای خانه، محیط بیرونی و فضاهای عمومی به نمایش می‌گذارد.

رباتهای ال‌جی در مرکز توجه نمایشگاه CES 2017

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ال جی در ایران ،هفته بعد در لاس‌وگاس امریکا، ال‌جی فناوری‌های پیشرفته ربات را برای نشان دادن نوآوری ال‌جی در هوش مصنوعی به تمایش می‌گذارد و انتظار می‌رود این امر تبدیل به یکی از موضوع های اصلی نمایشگاه CES 2017 شود.

ربات‌های ال‌جی می‌توانند با استفاده از قدرت تحیل و آنالیز قدرتمند در محیط‌هایی با شرایط پیچیده حرکت کنند و مناسب‌ترین راه برای انجام وظیفه خود را پیدا کرده و در نتیجه زندگی مردم را از هر زاویه‌ایی بسیار راحت‌تر کنند.

 نوآوری‌های به کار گرفته شده در این ربات ها فرای فناوری‌های کنونی استفاده شده در ربات جاروبرقی LG HOM-BOT می‌باشد. اولین ربات‌های ال‌جیکه دیگر جهت تمیز کردن نیستند و با بهره از فناوری‌های هوش مصنوعی قادر به فعالیت در محیط خانه پابه‌پای دیگر لوازم خانگی، محیط‌های بیرونی و نیز مکان‌های عمومی می باشند.

•    "HUB Robot" ال‌جی که برای استفاده خانگی طراحی شده و دارای کاربری دوگانه به عنوان  سیستم هوشمند خانگی و نیزدستیار شخصی برای مشتریان است.
•    ربات دیگری که در CES 2017 رونمایی می‌شود توانایی‌های مربوط به نگهداری فضای سبز و باغچه را به نمایش خواهد گذاشت.
•    ربات‌های ال‌جی همچنین شامل مدلی است که برای استفاده تبلیغاتی در محیط‌های عمومی مثل فرودگاه و هتل‌ها طراحی شده است و سفر لذت بخش‌تری برای مسافران فراهم می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال جی

ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]