اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951012211586768

در راستای ارتقای سطح مشتری مداری

وبسایت اینترنتی فناوری ارتباطات آواتل رونمایی شد

کد: 13951012211586768

https://goo.gl/wCFOtd

، ساری , (اخبار رسمی): مدیرعامل آواتل خبر از رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از یکم دی ماه سال جاری داد.

پنل ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت و همراه

سامانه پیام صوتی آواتــل این امکان را به کاربران خود می دهد تا فایل صوتی ضبط شده مورد نظر خود را از طریق تماس تلفنی برای هزاران مخاطب خود به تلفن ثابت و همراه، ارسال و پخش کنند

 به گزارش روابط عمومی آواتل، وبسایت این شرکت فعال در حوزه ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت و همراه از تاریخ یکم دی ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی از آدرس avatell.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وبسایت بخش‌های دریافت نمایندگی پیام صوتی، سوالات متداول،دسترسی به وب سرویس قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل گفتگوی آنلاین با پشتیبانی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

محمد رمضانی مدیرعامل آواتل ضمن ابراز امیدواری به رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و نوآوری و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این رونمایی، اظهار داشت: «آوا رسانه" می کوشد در سراسر ایران، به مشتریان خود اعم از سازمان ها، موسسات، شرکت ها و عموم افراد، با اتکا به توانمندی، دانش و پشتکار کارکنان شایسته خود، خدماتی ارزنده، نوآورانه و با بهترین کیفیت در حوزه ارتباطات و خدمات مبتنی بر پیام صوتی ارائه دهد. بی شک در راه سختی که انتخاب کرده است، رضایت مندی مشتریان و کارکنان، مهمترین ارزش زیربنایی است که «آواتل" بر آن تکیه کرده است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی به معتبرترین شرکت و سازمان ها هستیم.

سامانه پیام صوتی آواتــل این امکان را به کاربران خود می دهد تا فایل صوتی ضبط شده ی مورد نظر خود را از طریق تماس تلفنی برای هزاران مخاطب خود به تلفن ثابت و همراه، ارسال و پخش نمایید. کافیست شما فهرستی را مطابق موارد مورد نظر خود شامل تاریخ و ساعات تماس، تعداد تلاش، فاصله بین تلاش ها، شماره گیرندگان را ایجاد نمایید و آن را در یک لحظه ارسال کنید.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت آواتل به نشانی avatell.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواتل

پیامک صوتی امکانی جدید در دنیای فناوری اطلاعات برای خبررسانی و ارتباط‌گیری با آدمهاست. پیامک صوتی این امکان را فراهم می‌کند تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده به تلفن همراه یا ثابت مخاطبان ارسال شود. تلفن‌ها زنگ می‌خورد و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]