اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216976768

دمو آواتل چه امکاناتی دارد

کد: 13951019216976768

https://goo.gl/mL67Gy

، ساری , (اخبار رسمی): اکثر وب سایت هایی که ارئه دهنده خدمات هستند در بخشی از وب سایت خود امکانی جهت تست و ارزیابی خدماتشان برای کاربران ایجاد می کنند که معمولا با نام دمو معرفی می شوند. در این بخش کاربران با تعدادی محدودیت نسبت به نسخه اصلی اقدام به تست و ارزیابی محصول می کنند.

کاربران دمو آواتل

به گزارش روابط عمومی آواتل، سامانه پیام صوتی آواتل هم از این قاعده مستثنا نیست و برای مشتریان خود امکان تست و ارزیابی پنل کاربری خود را به صورت رایگان قرار داده  است که البته دارای محدودیت هایی نیز هست.

امروز قصد داریم که به بررسی این دسته کاربران آواتل و محدودیت های آن ها بپردازیم. برای دریافت پنل کاربری آواتل و دریافت دمو رایگان آن ابتدا باید در سایت آواتل ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام، در اولین قدم راهنمای استفاده از سامانه در اختیار شما قرار می گیرد  که پس از مطالعه آن می توانید وارد پنل کاربری شوید. پنلی کامل با لیستی از امکانات جذاب و کار آمد.

حالا اولین سوال این است که کاربران دمو چه محدودیت هایی دارند؟

کاربران دمو نسبت به کاربران فعال آواتل دارای دو محدودیت مهم هستند:

۱- محدودیت در ارسال: اگر شما کاربر دمو باشید تنها امکان ارسال پیام صوتی به ۴ نفر را به صورت همزمان دارید و ارسال پبام صوتی انبوه برای این از کاربران مقدور نیست.

۲- فایل های صوتی نیاز به تایید دارند: هر کاربری برای ارسال پیام صوتی ابتدا باید پیام صوتی خود را در پنل کاربری ایجاد کند. که پس از ایجاد پیام صوتی در صورتی که کاربر دمو باشید ابتدا پیام شما توسط کارشناسان پشتیبانی آواتل تایید و سپس به مخاطبینتان ارسال می شود.

سوال: کاربران دمو چرا باید منتظر تایید پیام صوتی بمانند؟!

پاسخ این سوال ساده است. ایجاد اکانت کاربری دمو با هویت نامشخص و نامعتبر صورت می گیرد به این خاطر به دلیل جلوگیرى از ارسال پیام غیر مربوط کاربران دمو باید منتظر تایید فایل صوتی بمانند. و در حالت فعال تمام مسئولیت ارسال فایل صوتى خلاف قوانین جمهورى اسلامى به عهده  خوده کاربر است.

شما هم میتوانید با ورود به بخش ثبت نام یک اکانت کاربری دمو به صورت رایگان ایجاد و تمام امکانات آواتل استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواتل

پیامک صوتی امکانی جدید در دنیای فناوری اطلاعات برای خبررسانی و ارتباط‌گیری با آدمهاست. پیامک صوتی این امکان را فراهم می‌کند تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده به تلفن همراه یا ثابت مخاطبان ارسال شود. تلفن‌ها زنگ می‌خورد و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]