اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951021218126768

از 21 دی‌ماه انجام شد

ارائه رایگان افزونه وردپرس پیام صوتی آواتل

کد: 13951021218126768

https://goo.gl/BnaZQn

، ساری , (اخبار رسمی): نخستین نسخه افزونه وردپرس پیام صوتی آواتل با هدف گسترش شبکه مشتریان و سهولت در استفاده از امکانات ارسال پیام صوتی به صورت رایگان منتشر شد.

دانلود افزونه وردپرس پیام صوتی آواتل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آواتل، محمد رمضانی مدیرعامل این شرکت، تولید افزونه جدید را در راستای حرکت در مسیر توسعه اهداف خواند و گفت: با توجه به نظرسنجی‌هایی که پیش از آغاز فرآیند ساخت این افزونه انجام شد، سعی و تمرکز گروه توسعه‌ای این شرکت بر آن شد که تمام نیازهای کاربران در نسخه جدید این افزونه لحاظ شود.

وی ادامه داد: این افزونه برای تمامی کاربران و نمایندگان آواتل کاملا رایگان بوده ضمن آنکه می‌توان از طریق لینک دانلود از این افزونه بهره‌مند شوند همچنین در صورت مشاهده مشکلی در آن مشتریان می‌توانند با ما تماس گرفته تا در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام شود.

بر اساس این گزارش، امکانات کلیدی افزونه وردپرس آواتل شامل ارسال پیام صوتی در هنگام پرداخت موفق، ارسال پیام صوتی در هنگام خرید یا ارتقاء پنل کاربری سایت، ارسال پیام صوتی در هنگام خرید از فروشگاه، ارسال پیام صوتی در هنگام ثبت‌نام و امکان شماره‌گیری آنلاین برای کاربران و دریافت پیام صوتی می‌شود.

این شرکت در جدیدترین دستاورد خود، باهدف گسترش شبکه مشتریان و سهولت در استفاده از امکانات ارسال پیام صوتی، افزونه وردپرس خود را با امکاناتی کامل و کاربردی برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس منتشر کرد.

نخستین نسخه افزونه وردپرس پیام صوتی آواتل، از 21‌دی در وب‌سایت این شرکت دسترس کاربران قرار گرفت و قابل‌استفاده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت آواتل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آواتل

پیامک صوتی امکانی جدید در دنیای فناوری اطلاعات برای خبررسانی و ارتباط‌گیری با آدمهاست. پیامک صوتی این امکان را فراهم می‌کند تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده به تلفن همراه یا ثابت مخاطبان ارسال شود. تلفن‌ها زنگ می‌خورد و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]