همزمان با برپایی نمایشگاه حمل ونقل درون شهری صورت گرفت

فعالیت مترو در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

کد: 13951015214385761

https://goo.gl/g382Ro

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با برپایی نمایشگاه حمل و نقل درون شهری در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب، حرکت قطارهای خط یک از امروز تا ۱۷ دی از ایستگاه شاهد به سمت شهر آفتاب انجام می‌شود.

فعالیت مترو در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند با استفاده از ایستگاه شاهد در خط یک مترو، سوار قطارهای شهر آفتاب شوند. 

حرکت قطارهای مترو به سمت شهر آفتاب در ایام برپایی نمایشگاه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷و ۳۵ انجام می‌شود و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاصله گذرهر نیم ساعت یکبار است که با توجه به میزان استقبال شهروندان، آمادگی لازم برای اعزام قطارهای فوق العاده و کاهش این زمان وجود دارد. 

گفتنی است نمایشگاه حمل و نقل درون شهری با رویکرد حمل و نقل عمومی سالم، اقتصاد مقاومتی و هوای پاک برگزار می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه