اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215836113

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد:

پنجره وب سایت انجمن کلانشهرهای جهان به روی مشهد

کد: 13951018215836113

https://goo.gl/vcsGzg

، مشهد , (اخبار رسمی): معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد و دبیر شورای راهبردی مشهد 2017 از معرفی مشهد 2017 در وب سایت انجمن کلانشهرهای جهان (متروپلیس ) خبرداد.

پنجره وب سایت انجمن کلانشهرهای جهان به روی مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، موسی شربتدار ضمن اشاره به همزمانی آغاز سال جدید میلادی و شروع رویداد مهم 2017 در عرصه فرهنگی جهان اسلام که درآن مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی خواهد شد، گفت: انجمن کلانشهرهای جهان (متروپلیس) هر ماه یک عضو خود را به عنوان عضو ماه معرفی می‌کند و انتخاب مشهد از سوی این انجمن به عنوان عضو ماه و همزمان با آغاز سال نو میلادی، می‌تواند به پیشبرد اهداف مشهد برای تبدیل شدن به مرکزی برای تعاملات و تبادلات بین‌المللی کمک کند.
وی افزود: در پی رایزنی‌های انجام گرفته با انجمن متروپلیس و شروع دوره سالانه این انجمن و همزمانی آغاز رویداد 2017 شهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در منطقه اوراسیا، مشهد به عنوان شهر ماه توسط این انجمن در وب سایت متروپلیس به آدرس اینترنتی www.metropolis.org به دیگر اعضا معرفی شد.
شربتدار با اشاره به عضویت بالغ بر 138 کلانشهر از سراسر جهان در متروپلیس عنوان کرد: معرفی بیشتر مشهد در این سازمان جهانی همزمان با جهان اسلام توسط سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی کشورهای اسلامی (آیسسکو) می‌تواند به پیشبرد اهداف مشهد برای تبدیل شدن به مرکزی برای تعاملات و تبادلات بین‌المللی کمک کند.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد با اشاره به مخاطبان و فعالان انجمن متروپلیس خاطرنشان کرد: معرفی مشهد و رویدادهای بین‌المللی سال 2017 در این مجموعه می‌تواند به جلب توجه فعالان بین‌المللی حوزه‌های فرهنگی و شهری منجر شود و در همین راستا هشتمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت و برنامه‌ریزی شهری و اجلاس شهرداران جهان اسلام نیز در وب سایت مجموعه متروپلیس معرفی شده‌اند.
شربتدار در پایان با اشاره به ضرورت معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر مشهد افزود: تلاش داریم با استفاده از فرصت‌های مشهد 2017، در سال جاری و سال‌های آتی مشهد را به عنوان شهری جهانی به دنیا معرفی کنیم.
شهر مشهد عضو هیات مدیره کلانشهرهای جهان و شهردار مشهد جناب آقای سید صولت مرتضوی، قائم مقام منطقه‌ای این انجمن در منطقه آسیای غربی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه