اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216495811

هلال احمر برگزیده کنفرانس بین المللی روابط عمومی

کد: 13951019216495811

https://goo.gl/pTrEOE

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور در سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در بخش انتشارات لوح روابط عمومی برگزیده را از آن خود کرد.

هلال احمر برگزیده کنفرانس بین المللی روابط عمومی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با حضور اساتید و چهره‌های برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن بین‌المللی روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف بحث و تبادل نظر و نمایش چالش ها، موفقیت ها و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومی از جمله روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا برگزار ‌شد.
در این کنفرانس از روابط عمومی های نهادها و سازمان های کشور در بخش های مختلف تقدیر شد و روابط عمومی جمعیت هلال احمر نیز لوح برگزیده در بخش انتشارات را دریافت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی