از اساتید و دانشجویان برتر مترو تجلیل شد

پذیرش دانشجو برای ترم دوم سال تحصیلی در مترو

کد: 13951019216645761

https://goo.gl/qleWp0

، تهران , (اخبار رسمی): رییس مرکز آموزش علمی –کاربردی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ضمن تشریح اقدامات جدید این دانشکده ‌از پذیرش دانشجو برای ترم دوم سال تحصیلی خبر داد.

پذیرش دانشجو برای ترم دوم سال تحصیلی در مترو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه،‌ حامد نامی با اشاره به اینکه مرکز علمی_کاربردی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران از سال 91 آغاز به کار کرده است و اکنون در این مرکز نزدیک به 800 دانشجو در رشته های تخصصی در حال تحصیل هستند اظهار داشت: 120 استاد در این دانشکده تدریس می کنند که 69 نفر از آنها از کارکنان مترو و مابقی ‌اساتید دانشگاه های مراکز علمی و کاربردی در سطح کشور هستند.
وی تصریح کرد:‌ در سال اخیر با تدبیر دکتر احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران وحومه تحولات بسیار خوبی در این مرکز ایجاد شد و هدف ما در حال حاضر نه تنها آموزش نیروهای تخصصی برای شرکت بهره برداری مترو تهران بلکه آموزش نیروهای متخصص مترو برای کل استان های کشور است.
وی به مقامات کسب شده در نخستین آیین تجلیل از پژوهشگران برتر در چشم انداز موسسه آموزش عالی علمی_کاربردی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: جمعی از اساتید و دانشجویان مرکز آموزش علمی_کاربردی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در این مراسم که ابتدای ماه جاری در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد موفق به دریافت لوح و جایزه شدند.
 ‌رییس مرکز آموزش علمی –کاربردی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ادامه داد:‌ در این مراسم از علی عبدالله پور بنی طرفی، روح الله کاظمی و میلاد هادی نژاد به عنوان اساتید برتر ، نیما شاه مرادی به عنوان دانشجو برتر حوزه پژوهش، احسان قربانی کارورز نمونه و نصرالله رجایی برگزیده کارشناسی ارشد با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.
پذیرش دانشجو برای ترم دوم سال تحصیلی از اواخر دی ماه
وی در ادامه به پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی_کاربردی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برای ترم بهمن ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این مرکز اولین مرکز کاملا تخصصی مهارتی در سطح کشور است، ‌علاقمندان می توانند از اواخر دی ماه در مقطع کاردانی و کارشناسی ثبت نام کنند.

کسب مقام دوم تیم فوتبال مرکز علمی -کاربردی مترو در مسابقات شهرداری

نامی در ادامه با اشاره به اینکه پرورش استعداد های دانشجو در زمینه های پژوهشی، علمی و ورزشی از اهداف ما است گفت: ‌تیم این دانشکده در اولین دوره مسابقات فوتبال دانشجویی دانشگاه های شهرداری تهران(جام شهید مدافع حرم،‌غدیر سرلک) شرکت کرد و توانست در بین 9 تیم شرکت کننده، ‌مقام دوم را به دست آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه