اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216796161

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی:

خلبانان ایران‌ایر ایرباس را می‌آورند

کد: 13951019216796161

https://goo.gl/IyJhzH

، (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) با اعلام این خبر که نخستین فروند از هواپیمای ایرباس ۳۲۱ روز پنج شنبه با خلبانان ایران ایر در تهران می‌نشیند، گفت: هما تصمیم دارد که از این ایرباس در شبکه داخلی استفاده کند.

خلبانان ایران‌ایر ایرباس را می‌آورند

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی ،فرهاد پرورش گفت: طبق قراردادی که با ایرباس متعقد کرده‌ایم در حال حاضر اولین فروند از هواپیماهای ایرباس طبق برنامه تیم فنی و عملیاتی هما در هامبورگ در حال تحویل و تحول این هواپیما هستند و خیلی امیدوار هستیم که این هواپیما تا آخر هفته تحویل ایران داده شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین خبرها این هواپیما با پرچم جمهوری اسلامی ایران و با خلبانان ایران ایر روز پنج شنبه به تهران می‌آید.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما)در خصوص اینکه نخستین ایرباس خریداری شده در مسیر داخلی استفاده خواهد شد یا مسیر خارجی،گفت: هما تصمیم دارد که از این ایرباس در شبکه داخلی استفاده شود. علی رغم اینکه این هواپیما بیشتر برای شبکه بین‌المللی مناسب است اما فعلا در شبکه داخلی از آن استفاده می‌کنیم.

پرورش گفت: هواپیمایی که روز ۵شنبه تحویل تهران داده می‌شود هواپیمای ۳۲۱ ایرباس و با ظرفیت ۱۹۵ نفره است.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که مراسم تحویل اولین ایرباس در کدام یک از دو فرودگاه مهرآباد و امام باشد. ضمن اینکه در مراسم تحویل ایرباس مهمانان ویژه‌ای حضور خواهند داشت که در صورت قطعی شدن اعلام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواپیمایی کشوری

سازمان هواپیمایی کشوری اعمال حاکمیت برصنعت حمل ونقل هوایی راعهده داراست همین بس که پس ازانقلاب شکوهمند اسلامی به رغم مشغله های هشت سال دفاع مقدس و اخراج کارشناسان خارجی،کلیه اموربه دست توانای متخصصین ایرانی انجام وفرودگاههای کشوراز 22فرودگاه قبل ازانقلاب که حمل بارومسافردرآن انجام می گرفت به 70فرودگاه عملیاتی وآمارجابه جایی مسافر از قریب به 3میلیون نفر به حدود 20 میلیون نفردرسال افزایش یافته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان