اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950912193086161

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد

الزام ایرلاین‌ها به همکاری برای ادای نمازصبح

کد: 13950912193086161

https://goo.gl/IIlpUi

، (اخبار رسمی): سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: شرکت‌هایی که تایم پروازی آنها تداخل با اذان صبح دارد، باید اقامه نماز صبح مسافران را در اولویت قرار داده و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت گیرد.

الزام ایرلاین‌ها به همکاری برای ادای نمازصبح

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ، شرکت‌های هواپیمایی داخلی برنامه پروازی خود را به صورت 6 ماهه و درازمدت ارائه می‌کنند و ساعات شرعی اذان صبح نیز در طول سال متغیر است؛ به همین دلیل در برخی مواقع ممکن است ساعت پروازی با زمان اقامه نماز صبح مسافران تداخل داشته باشد.

بر این اساس، از آنجا که ممکن است در صورت انجام پرواز، فرصتی برای اقامه نماز صبح در فرودگاه مقصد نباشد، شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت و همکاری با مسافران برای انجام این فریضه الهی در فرودگاه مبدا هستند.

شرکت‌هایی که تایم پروازی آنها تداخل با اذان صبح دارد باید اقامه نماز صبح مسافران را در اولویت قرار داده و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت گیرد.

رضا جعفرزاده، سخنگوی این سازمان با بیان اینکه راهکارهای دفاع از حقوق مسافران و به خصوص رعایت اصول معنوی دیده شده است، گفت: با هرگونه سهل‌انگاری و عدم توجه در این زمینه در صورت محرز شدن تخلف، بدون اغماض برخورد خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواپیمایی کشوری

سازمان هواپیمایی کشوری اعمال حاکمیت برصنعت حمل ونقل هوایی راعهده داراست همین بس که پس ازانقلاب شکوهمند اسلامی به رغم مشغله های هشت سال دفاع مقدس و اخراج کارشناسان خارجی،کلیه اموربه دست توانای متخصصین ایرانی انجام وفرودگاههای کشوراز 22فرودگاه قبل ازانقلاب که حمل بارومسافردرآن انجام می گرفت به 70فرودگاه عملیاتی وآمارجابه جایی مسافر از قریب به 3میلیون نفر به حدود 20 میلیون نفردرسال افزایش یافته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان