اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950830186496161

رییس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

پذیرش رایگان مسافران جامانده با پرواز بعدی

کد: 13950830186496161

https://goo.gl/QBT09y

، (اخبار رسمی): معاون وزیر راه و شهرسازی از ارائه خدمات ویژه شرکت‌های هواپیمایی به زائران اربعین خبر داد و گفت: طبق قرارداد ایرلاین‌ها هر مسافری که از پرواز خود جا ماند می‌تواند از پرواز بعدی یک ایرلاین دیگر به صورت رایگان استفاده کند.

پذیرش رایگان مسافران جامانده با پرواز بعدی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمکا هواپیمایی کشوری ،علی عابدزاده، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، با اشاره به ارائه خدمات ویژه از سوی شرکت‌های هواپیمایی داخلی در ایام اربعین گفت: برای این ایام، ایرلاین‌ها قراردادی منعقد کرده‌اند که خدمات پشتیبان به یکدیگر ارائه دهند که یکی از این خدمات، پذیرش مسافران جا مانده از پرواز است.    

وی افزود: این عرف بین‌المللی است که ایرلاین‌ها با یکدیگر قرارداد منعقد می کنند که چه در پروازهای بین المللی و  چه در پروازهای داخلی خدمات پشتیبانی به یکدیگر ارائه دهند.

عابدزاده با اشاره به این خدمات ویژه گفت: این خدمات می تواند تامین هواپیمای جایگزین و پشتیبان پرواز باشد و یا اینکه  ایرلاین ها مسافران یکدیگر را در شرایط مختلف می پذیرند.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان این که این اقدام به سیاست های اقتصادی و رفاهی که شرکت ها برای مسافران در نظر می گیرند، بر می‌گردد، گفت: امیدوارم همه شرکت ها این قرارداد را با یکدیگر داشته باشند و در نهایت به مسافران سرویس‌های بهتری ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواپیمایی کشوری

سازمان هواپیمایی کشوری اعمال حاکمیت برصنعت حمل ونقل هوایی راعهده داراست همین بس که پس ازانقلاب شکوهمند اسلامی به رغم مشغله های هشت سال دفاع مقدس و اخراج کارشناسان خارجی،کلیه اموربه دست توانای متخصصین ایرانی انجام وفرودگاههای کشوراز 22فرودگاه قبل ازانقلاب که حمل بارومسافردرآن انجام می گرفت به 70فرودگاه عملیاتی وآمارجابه جایی مسافر از قریب به 3میلیون نفر به حدود 20 میلیون نفردرسال افزایش یافته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان