اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020217576811

توسعه رسانه ها در مشهد ادامه دارد

حضور قدرتمند آوازه درحوزه تبلیغات محیطی و اینترنتی

کد: 13951020217576811

https://goo.gl/j6mQIz

، مشهد , (اخبار رسمی): توسعه رسانه‌ها در شهر مشهد ادامه دارد و تابلوهای پل عابر پیاده بیمارستان رضوی واقع در بزرگراه آسیایی، یکی از این رسانه‌هاست که دارای بزرگ‌ترین عرشه در میان پل‌های عابر پیاده این شهر است.

حضور قدرتمند آوازه درحوزه تبلیغات محیطی و اینترنتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آوازه، در اواخر دهه ۸۰ شمسی، نمایشگرهای شهری که عضو تازه‌وارد رسانه‌های محیطی ایران محسوب می‌شدند، در برخی از شهرها از جمله مشهد (که در این زمینه پیشتاز به حساب می‌آید) به طور محدود و با کیفیتی نه‌چندان مطلوب پدیدار شدند. خیلی زود، نیاز به نمایشگرهای بزرگ و مدرن شهری به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های بالقوه تبلیغات محیطی شناسایی شد. تاسیس کانون آگهی و تبلیغات آوازه در سال ۱۳۸۹، پاسخی قاطع به این نیاز بود.

بزرگ‌ترین، باکیفیت‌ترین

آوازه که فعالیت خود را به طور حرفه‌ای در زمینه تامین، نصب و بهره‌برداری از نمایشگرهای بزرگ شهری آغاز کرده بود، در نخستین گام، با رونمایی از نمایشگر بزرگ میدان جانباز مشهد، با صفحه نمایشی به بزرگی ۲۰۳ مترمربع و مساحت کلی ۳۱۵ مترمربع که برای اولین بار بر روی نمای ساختمان یک مجتمع تجاری نصب شد، تصویر تازه‌ای از تلفیق نمادهای مدرن شهری و ظرفیت‌های پنهان تبلیغاتی را به نمایش گذاشت. در حال حاضر، این نمایشگر با اختلافی چشمگیر، بزرگ‌ترین و با کیفیت‌ترین نمایشگر شهری کشور است.

وقتی کیفیت در صدر اولویت‌ها قرار می‌گیرد

برای تامین این نمایشگر، گروهی از مهندسان خبره آوازه به منظور بازدید از خط تولید قطعات کارخانه‌های خارجی و انجام آزمایش‌های فنی لازم، راهی کشورهای مختلف شدند و تحقیقات خود را به صورت میدانی به انجام رساندند.

افزودن «ترین»‌ها ادامه دارد

توسعه رسانه‌ها در شهر مشهد همچنان ادامه دارد. تابلوهای پل عابر پیاده بیمارستان رضوی واقع در بزرگراه آسیایی، یکی از این رسانه‌هاست که دارای بزرگ‌ترین عرشه در میان پل‌های عابر پیاده این شهر است.

این تابلوها، به دلیل قرار گرفتن در مسیر شهرک‌های صنعتی از جمله شهرک‌ صنعتی توس، مورد بازدید بسیاری از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان بزرگ کشور قرار می‌گیرد. از طرفی، این رسانه محیطی با پوشش مبدا اصلی ورود و خروج زائران و گردشگران شهر مشهد که از محور شمال تردد می‌کنند، توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آوازه

کانون آگهی و تبلیغات آوازه، یکی از کسب‌وکارهای زیرمجموعه شرکت «کارآفرینان بلندآوازه سرزمین پارس» (سهامی خاص) است که فعالیت‌های اقتصادی گوناگونی را به طور متمرکز مدیریت و بهره‌برداری می‌‌ کند .این شرکت در حال حاضر، رسالت خود را به خدمت گرفتن ظرفیت‌های بالقوه فناوری اطلاعات در جهت بهبود سبک زندگی شهروندان و ترویج فرهنگ توسعه پایدار تعریف کرده است و در این راستا برنامه‌های بسیاری را در دست اجرا دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]