اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951128236266811

تبلیغات اینترنتی، تکمیل‌کننده ظرفیت‌ تبلیغات محیطی

کد: 13951128236266811

https://goo.gl/9A7T4T

، مشهد , (اخبار رسمی): تبلیغات اینترنتی، نسل جدیدی از رسانه‌های تبلیغاتی را در اختیار صاحبان کسب‌وکارها و فعالان حوزه بازاریابی قرار داده است.

تبلیغات اینترنتی، تکمیل‌کننده ظرفیت‌ تبلیغات محیطی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کانون تبلیغات و بازرگانی آوازه، از مزایای فوق‌العاده تبلیغات اینترنتی می‌توان به قابلیت «هدفمندسازی» اشاره کرد.

هر برندی برای تبلیغات خود، قسمتی از بازار را هدف می‌گیرد و با استفاده از قابلیت هدفمندسازی، می‌توان تبلیغات را دقیقاً در همان بخش از بازار مانند نمایش آگهی تبلیغاتی برای کاربران یک منطقه جغرافیایی خاص، یک گروه سنی خاص، یک جنسیت خاص، کاربران یک سیستم‌عامل خاص و ... را عرضه کرد.

بر اساس این گزارش، تبلیغات اینترنتی در کنار ظرفیت‌های گسترده تبلیغات محیطی آوازه و همچنین سایرخدمات تعریف شده در بسته‌های آنلاین مارکتینگ این مجموعه از قبیل طراحی و توسعه وب، بازاریابی محتوا، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، سئو و...، کارایی و اثربخشی کمپین‌های بازاریابی و تبلیغات شما را بیش از هر زمان دیگری، اتقاء می‌بخشد.

آوازه، با تعریف بسته‌های جامع خدمات آنلاین مارکتینگ، این نوع از تبلیغات را در قالب قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در صفحات گوناگون وبسایت‌های پربازدید، تبلیغات در گوگل و تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آوازه

کانون آگهی و تبلیغات آوازه، یکی از کسب‌وکارهای زیرمجموعه شرکت «کارآفرینان بلندآوازه سرزمین پارس» (سهامی خاص) است که فعالیت‌های اقتصادی گوناگونی را به طور متمرکز مدیریت و بهره‌برداری می‌‌ کند .این شرکت در حال حاضر، رسالت خود را به خدمت گرفتن ظرفیت‌های بالقوه فناوری اطلاعات در جهت بهبود سبک زندگی شهروندان و ترویج فرهنگ توسعه پایدار تعریف کرده است و در این راستا برنامه‌های بسیاری را در دست اجرا دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]