نمایش آثار هنرمندان عکاس

مسافران مترو سخاوت آسمانی را به تماشا می‌نشینند

کد: 13951022218235761

https://goo.gl/iUvwx2

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: بنرهایی از آثار هنرمندان عکاس با عنوان سخاوت آسمانی در معرض تماشای مسافران مترو قرار گرفت.

مسافران مترو سخاوت آسمانی را به تماشا می‌نشینند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن با اشاره به اینکه که در فصل زیبای زمستان قرار داریم و دیدن مناظر این فصل همواره نشاط خاصی را در مخاطبان به وجود می‌آورد افزود: در راستای رویکرد این معاونت در استفاده مطلوب از فضای بصری ایستگاه‌های مترو با نصب بنرهایی با عنوان سخاوت آسمانی تصاویری از بارش این نعمت الهی را در معرض دید مسافران مترو قرار دادیم. 

وی تصریح کرد: در این تصاویر جمله‌هایی با موضوع سبک زندگی و مفاهیمی مانند صبر، کسب رزق حلال، دوستی و مهربانی استفاده شده است که با موضوع عکس ارتباط مفهومی دارد. 
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو با اشاره به اینکه مخاطب به فضایی لطیف و با نشاط در ایستگاه‌های مترو نیاز دارد گفت: تصاویر سخاوت آسمانی در ۲۰ فریم تا ۵ بهمن ماه در کلیه ایستگاه‌های مترو میزبان نگاه‌های مسافران شهر زیرزمینی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | هنرهای تجسمی