اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218805603

از نگاه Android Authority

هواوی برترین تولیدکننده گوشی هوشمنددر سال 2016 شد

کد: 13951022218805603

https://goo.gl/PuASPw

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه خبریAndroid Authorityدر حاشیه نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس شرکت هواوی را به عنوان برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند اندروییدی در سال 2016 انتخاب کرد.

هواوی برترین تولیدکننده گوشی هوشمنددر سال 2016 شد

به گزارش روابط عمومی هواوی در ایران ، شرکت هواوی در سال2015 موفق به فروش 108 میلیون گوشی هوشمند شده بود، در سال 2016 با افزایش این میزان در حدود 139 میلیون گوشی هوشمند فروخته است. 

هواوی در این روزها توانسته در رقابت با سایر برند ها موفق عمل کند. از سویی این کمپانی هنوز نتوانسته در بازار آمریکا قدرت نمایی کند، اما بخش بزرگی از بازار اروپا را از آن خود کرده است. 
بر اساس این گزارش، هواوی در سال 2016 محصول مشترکی با گوگل نداشته، اما توانسته با همکاری لایکا گوشی های پیشرفته و پرچمدار متفاوتی روانه بازار کند و خلاء همکاری با گوگل را پر کند. همچنین این کمپانی در زمینه فبلت ها که روز به روز سهم شان در بازار بیشتر و بیشتر می شود، فعالیت های متمرکزی داشته است و در کنار عرضه سری جدید Mate 9، یک سری لوکس با همکاری Porsche روانه بازار کرده است. 
شرکت هواوی که پیش از این در زمینه گوشی های ارزان قیمت سردمدار بازار بوده است، حالا نشان داده است که می تواند برند قابل اطمینانی در بخش گوشی های گران قیمت و پیشرفته بازار باشد. از سوی دیگر، برند Honor نیز در کنار برند Huawei توانسته توجه آن دسته از مشتریانی که نیاز به گوشی پیشرفته ولی به مقرون به صرفه را دارند جلب کند و سهم بالایی از بازار را از آن خود کند. 
ترکیب گوشی های پرچمدار قدرتمند و گوشی های رده متوسط جذاب باعث شده هواوی فاصله اش را با اپل و سامسونگ کمتر کند و برای پشت سر گذاشتن رقبایش و تبدیل شدن به برترین تولیدکننده بازار طی چند سال آینده برنامه ریزی کند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]