اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219736502

توسط شهرداری اهواز

ششمین جشنواره شهر و رسانه برگزار می شود

کد: 13951025219736502

https://goo.gl/eXevJK

، اهواز , (اخبار رسمی): مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز از آغاز به کار ششمین جشنواره شهر و رسانه خبر داد.

ششمین جشنواره شهر و رسانه برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری اهواز،فرزین حاتمی کاکش  با اعلام این خبر گفت: ششمین جشنواره شهر و رسانه با هدف ایجاد بستری مناسب جهت تکریم اصحاب رسانه، اهالی قلم و هنرمندان که در طول یکسال گذشته مسائل و مشکلات شهر را رصد کرده و به آن پرداخته اند و همچنین به منظور توسعه فرهنگ رسانه ای، اطلاع رسانی و مشارکت شهروندان در اداره امور شهر برگزار می شود.

دبیر ششمین جشنواره شهر و رسانه به جزییات این جشنواره اشاره کرد و افزود: این جشنواره بصورت استانی و در گستره شهرهای استان خوزستان و با محوریت موضوعاتی مانند مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، نوسازی بافت های فرسوده، حمل و نقل عمومی و ترافیک،خدمات شهری،پرداخت به موقع عوارض شهر ،شهروندان وآسیب های اجتماعی، شهرسازی، زیباسازی و طراحی المان شهری، شهروندان، پاکیزگی شهر و مدیریت تفکیک پسماندها، پارک ها و فضای سبز،فعالیت های عمرانی در شهر و پاسداشت هویت شهر برگزار می گردد.

حاتمی کاکش ادامه داد: متقاضیان شرکت در این رویداد فرهنگی می توانند از تاریخ 25 دی ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز مراجعه و آثار خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز همچنین در خصوص نحوه      اطلاع رسانی برگزاری ششمین جشنواره شهر و رسانه خاطرنشان کرد: فراخوان این جشنواره از طریق سایت شهرداری اهواز به نشانی www.ahvaz.ir ، توزیع بروشور، نصب استند، بنر و بیلبورد در سطح شهر در اختیار علاقمندان قرار میگیرد.

فرزین حاتمی کاکش یادآور شد: این جشنواره در 9 رشته سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس، طراحی و گرافیک، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و فیلم کوتاه برگزار می شود و هر شرکت کننده می تواند آثار خود را در دو بخش به  دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی افزود: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این جشنواره  به دبیرخانه آن به نشانی اهواز، امانیه- خیابان دز شرقی- نبش خیابان عارف- روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز مراجعه و یا با شماره تلفن      33336426 - 33334283 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است ششمین جشنواره شهر و رسانه در سال جاری و با حضور داوران برجسته در رشته های مذکور برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اهواز

برخی از مورخان قدیم، تاریخ بنای اهواز را مربوط به ابتدای دوره ساسانیان و از اقدامات « اردشیر بابکان» بنیانگذار این سلسله دانسته و برخی نیز آن را از شهرهای دوره ایلامی دانسته‌اند که توسط اردشیر فقط بازسازی شده است. عده‌ای از مورخان متاخر عنوان کرده‌اند نام اهواز در دوران باستان (اوکسین) بوده است، درصورتی که بنابر نظر برخی مورخان اوکسی (Uxi) و اوکسیان (Uxian) یونانی شده کلمه (اووج) و (خوز) بوده و اوکسی ها یا همان خوزی ها ساکنین سرزمین خوزستان بوده‌اند و این شهر در دوره ایلامیان (تاریانا) (Tareiana) خوانده می شد. در طول تاریخ شهر اهواز دارای نام های متعددی بوده به طوری که (اگی نیز) یونانی شده نام این شهر است. شهررام، یارام شهر هرمزاردشیر، هوزمسیر، هرمشیر، هومشیر، هوجستان واجار، اخواز، سوق الاهواز، خزعلیه، ناصریه و... از جمله نام هایی است که برآن گذاشته شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]