اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220606113

به عنوان سند راه و چشم‌انداز شهر

شعار حریم شهر توسط شهروندان مشهدی انتخاب می‌شود

کد: 13951026220606113

https://goo.gl/5LUAEf

، مشهد , (اخبار رسمی): شعار حریم شهر مشهد به زودی توسط شهروندان انتخاب می‌شود که به عنوان سند راه و چشم‌انداز شهر مشهد خواهد بود.

شعار حریم شهر توسط شهروندان مشهدی انتخاب می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی مدیر ارتفاعات جنوب شهر مشهد عنوان کرد: فراخوان ایده‌پردازی انتخاب شعار جهت حفاظت از حریم شهر، از 20 اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شد.

وی ادامه داد: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد و گروه مشاوران جوان اقدام به انتشار و برگزاری این فراخوان کرده‌اند.
مدیر ارتفاعات جنوب شهر مشهد ابراز کرد: همچنین فراخوان شعار حریم شهر مشهد با رویکردهای زیست محیطی، مشارکت عمومی و توسعه پایدار با نگاه به آینده‌ با مشارکت دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و فردوسی مشهد، ارگان‌ها و نهادهای ذیربط استان و شهرداری مشهد انجام شد.
شریعتی افزود: در این فراخوان که برای نخستین بار و با مشارکت مردم انجام شد، 5 هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد 20 نفر انتخاب شدند.
وی بیان کرد: اساتید دانشگاه‌های برتر کشور، 3 طرح از این 20 طرح را انتخاب کردند و به شورای اسلامی شهر ارسال کرده تا یک طرح از بین آنان انتخاب شود.
به گفته وی، این شعار، سند راه و چشم‌انداز ما خواهد بود و نقش بسزایی را در راهبری موضوعات حریم خواهد داشت.
مدیر ارتفاعات جنوب شهر مشهد خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه حریم شهر مشهد، جزو محدوده شهر نبوده است، توجهی به آن نمی‌شد که هم‌اکنون این موضوع مدنظر قرار گرفته است، چرا که باید جوانان در این زمینه تصمیم‌گیری کنند و از مشارکت آنان استفاده شود.
شعار حریم شهر مشهد از سوی شهروندان به سامانه ایده شهر ir .deshahr ارسال شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری مشهد

شهرداری مشهد نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر مشهد را بر عهده دارد. شهردار مشهد به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه