اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951027221235905

۲۰۱۷ سال بومی سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

کد: 13951027221235905

https://goo.gl/uKXJzs

، تهران , (اخبار رسمی): سال 2017 سال بومی سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. سال 2017 را باید جور دیگری سر کرد. 2017 سالی برای بومی سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خواهد بود

سال ۲۰۱۷ سال بومی سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فست‌سئو، سال ۲۰۱۶ با تمام قانون و مقررات خود گذشت اما در سال جدید باید رویکرد‌های متفاوتی را در پیش گرفت که اطمینان از تاثیرگذاری آنها وجود داشته باشد.

باید تعداد لایک یا فالوور را فراموش کرد و بر روی مسائل جدید تمرکز کرد زیرا ابزارها و نگرش‌های جدید دیگر در تعداد لایک و کامنت خلاصه نمی‌شوند.

بر اساس این گزارش، نگاهی کارآفرینانه به تمام جنبه‌های تجارت و کسب وکارتان بیندازید و ببینید بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی چه تاثیری روی شهرت شما در سالی که گذشت داشت.

اگر این تاثیرگذاری با تعداد لایک‌ها هماهنگ نبود و برآوردها مطابق با میل شما پیش نرفت، باید دست نگه دارید؛ سال ۲۰۱۷ را باید به نحوی دیگری سپری کرد زیرا در این سال باید برای بومی‌سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تلاش کرد.

بر همین اساس، این رویکرد دقیقا از زمانی شروع شد که خرید لایک و فالوور در شبکه‌های اجتماعی متداول شد، دیگر کاربران با این لایک‌های گول زننده به سمت خرید محصول نمی‌روند و  بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باید بومی سازی شود تا جواب بگیرید. اما منظور از این بومی سازی چیست.
بومی سازی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۷

بومی سازی، فعالیت دو جانبه در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و افزایش یا ارتقا کیفیت بخشی از فرآیندی را تشکیل می‌دهند که سال ۲۰۱۷ بدان اختصاص یافته است.

بومی سازی ویدیو‌ها

اگر بودجه کافی در اختیار دارید، کار بومی‌سازی را از ویدیو شروع کنید، آپلود ویدیو‌هایی که برگرفته از وب‌سایت‌های خارجی هستند چندان تاثیرگذار نیستند زیرا چند درصد از ایرانی‌های اطرافتان به زبان انگلیسی محاوره ای آن چنان مسلط هستند که بتوانند محصولی که شما عرضه می‌کنید را با تکیه بر آن ویدیو خریداری کنند.
حضور همه جانبه در شبکه‌های اجتماعی به همراه تولید ویدیو کاملا بومی و متناسب با ذائقه هم‌زبانان اصل مهمی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]