زیر گذر تئاتر شهر میزبان زنان کارآفرین پایتخت

کد: 13951029222545761

https://goo.gl/x79KKo

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه فروش محصولات صنایع دستی و کارآفرینی در زیرگذر مترو تئاترشهر میزبان شهروندان است.

زیر گذر تئاتر شهر میزبان زنان کارآفرین پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ محمد بنی حسن معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: این نمایشگاه در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و تولیدات صنایع دستی و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با مشارکت امور بانوان شهرداری منطقه 11 در زیرگذر تئاتر شهر بر پا شده است. 

وی تصریح کرد: هدف اصلی این نمایشگاه حمایت از کارآفرینی، تولیدات خانگی، صنایع دستی و تولید ایرانی است.
بنی حسن با اشاره به اینکه در این نمایشگاه صنایع متنوعی از جمله صنایع چوبی، چرم، تابلو، زیورآلات، سفال و سایر صنایع دستی عرضه شده است افزود: شهروندان می توانند تا پایان هفته از این نمایشگاه در زیرگذر فرهنگی تئاتر شهر بازدید کنند.

تقدیر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری مترو تهران

محمد بنی حسن در ادامه به تقدیر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از مترو تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری برنامه های ویژه فرهنگی در هفته ولادت حضرت عبدالعظیم(ع)، این آستان از معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران تقدیر کرد.
وی افزود: برپایی نمایشگاه عکس "نگین ری" و عرضه کتب و محصولات فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از جمله اقدامات مترو در ایام ولادت آن حضرت بود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به بازخورد مثبت این برنامه ها امیدواریم درآینده همکاری های بیشتری با آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) داشته باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]