اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225636894

در بهمن‌ماه سال جاری برگزار شد

نخستین دوره بازاریابی مدرن در صنعت نشر

کد: 13951104225636894

https://goo.gl/kFel2H

، تهران , (اخبار رسمی): به همت کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، همایش دو روزه « از بازاریابی مدرن تا فروش موفق در صنعت نشر» برگزار شد.

دوره بازاریابی در صنعت نشر لرگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزشی کاگو، به همت کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، همایش دو روزه ی از بازاریابی مدرن تا فروش موفق در صنعت نشر برگزار شد.

در راستای برگزاری دوره‌ای همایش‌های کاربردی برای صنعت نشر، اولین دوره از این همایش با نام از بازاریابی مدرن تا فروش موفق در صنعت نشر برگزار شد.

همایش دو روزه ی از “بازار مدرن تا فروش موفق در صنعت نشر” به همت کمیسیون آموزش اتحادیه ناشران و کتافروشان تهران در روز های 27 و 28 دی ماه در سالن اتحادیه برگزار شد.

محمد رضا سالکی مدیر سازمان اموزشی کاگو و دبیر این همایش در حاشیه برگزاری آن گفت: کتاب، یک کالای فرهنگی است اما این موضوع مانع از این نمی‌شود که بتوان از سایر روش‌های جدید معرفی و فروش که در صنایع دیگر استفاده می‌شوند، بی بهره ماند.

شرکت کنندگان در این همایش افرادی از انتشارات و پخشی های فعال در حوزه های عمومی، آموزشی ، کودک، دانشگاهی و... بودند.

از جمله شرکت کنندگان در این همایش، انتشارات مهر و ماه، تخته سیاه، چرخ و فلک، اسفندیار، شادان، مروارید، حفظی، حتمی، صبورا، سرو یاسین، شایان نمودار، نگارنده دانش و موسسه فرهنگی آموزشی خراسان بودند.

ارائه راهکارهای طراحی برنامه راهبردی فروش و بازاریابی کتاب و ارائه ساختار بازاریابی فروش به صورت مدرن، رویکرد و آموزش در بخش الکترونیک و بازاریابی دیجیتال و همچنین نحوه استفاده از روش‌های دیجیتال در بازاریابی فروش، بازاریابی کتاب، راهکارهای متمایز شدن ناشران در بازار، کلیدهای موفقیت در حوزه نشر و آموزه‌های بازاریابی کتاب، روش‌های فروش به‌صورت سیستم آغازین، میانی و پایانی از جمله سرفصل های تدریس در این همایش بودند، که با تدریس اساتید مجرب آقایان دکتر محمد رضا سالکی، مهندس عادل طالبی، دکتر مهدی امیر جعفری و دکتر مهرداد عالیپور انجام شد.

همچنین شرکت کنندگان که با توجه به نوع انتشارات به 6 گروه تقسیم شده بودند در روز دوم و بخش کارگاهی با هدایت و راهنمایی سرگروهان تیم اجرایی و علمی به تدوین و ارائه برنامه بازاریابی و فروش با رعایت استانداردهای علمی یک برنامه عملیاتی پرداختند.

ارائه گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان نیز از طرف اتحادیه انجام خواهد پذیرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان آموزشی کاگو

ناشر کتب کمک آموزشی تحصیلی انتشارات کاگو (کانون گسترش علوم) در سال ۱۳۷۵ توسط شخصی حقیقی (دکتر محمدرضا سالکی) کار خود را آغاز کرد. این انتشارات به منظور تألیف و چاپ کتاب‌های کمک آموزشی، تولید محصولات و ارائه خدمات فرهنگی- آموزشی در عرصه انتشارات کشور ظهور کرد و در طی این سال‌ها با استفاده از اساتید و متخصصان مجرب و هم‌چنین با استفاده از فناوری‌های روز و نیز با کسب تجارب مختلف در جهت اشاعه علم و دانش کشور کوشیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]