اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951203238276894

«کاگو» رقیبی تازه نفس در صنعت آموزش ارائه کرد

آغاز عرضه و فروش بسته‌های p2 از سوم اسفند امسال

کد: 13951203238276894

https://goo.gl/3w38qX

، تهران , (اخبار رسمی): این ناشر فعال عرصه صنعت نشر و آموزش کشور، بسته‌های خدمات مشاوره پلاس‌2 را با امکان خدمات برنامه‌ریزی و مشاوره‌ای و ابزار‌های مشاوره و برنامه‌ریزی از سوم اسفند امسال به بازار مصرف عرضه کرد.

بسته های معجزه،عصاره،معجون پلاس 2

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزشی کاگو، از سوم اسفند امسال  عرضه بسته های خدمات مشاوره ای پلاس2 در  سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از خدمات مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی هم‌اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون ابزارهای مشاوره و برنامه‌ریزی، خدمات برنامه‌ریزی و مشاوره‌ای با علمی‌ترین و کامل‌ترین روش به شیوه اندیشمندان گانیه و کلر، مانند آزمون‌های مشاوره‌ای روان شناختی، مشاوره‌های تحصیلی، برنامه‌ریزی و تکنیک‌های افزایش تمرکز و یادگیری را دارا هستند.

محمدرضا سالکی، مدیرعامل سازمان آموزشی کاگو، با اشاره به مزیت‌های این خدمت تازه گفت: تولید این محصول نتیجه چندین سال تلاش بوده و زیرساخت تولید این محصول از سال 92  آغاز شده و هم اکنون بسته‌های p2   وارد بازار شده است.

وی در ادامه افزود: این بسته‌ها در هر پایه در سه دسنه کلی معجزه «برای دانش آموزانی که به یادگیری تفکیکی هر درس احتیاج دارند و  به طور کامل همه چیز را می‌خواهند به صورت جامع یاد بگیرند»، عصاره «برای دانش آموزانی که به دنبال سرعت بیشتر و زمان کمتر می‌گردند و صرفه براشون صرفه اقتصادی مهم است.» و معجون«برای دانش آموزانی که دوست دارند تمرین‌ها و سوالات بیشتری را انجام دهند و علم‌شان را تثبیت کنند» گردآوری شده است.

بر اساس این گزارش، بسته‌های ارائه شده طبق نیاز دانش‌آموزان و ویژگی دانش آموزان به آنها پیشنهاد شده و محتویات هر بسته شامل مواردی همچون کتاب‌های مختص هر فرد، ابزارهای مشاوره‌ای، خدمات برنامه ریزی و مشاوره‌ای مانند آزمون‌های روانشناختی، تکنیک های یادگیری و مطالعه، راهکارهای مقابله با اضطراب و افزایش تمرکز و ... هستند که توسط سه گروه مشاور (مشاور ارشد، مشاور همراه و مشاور آموزشی)  پشتیبانی می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت سازمان آموزشی کاگو یا یه آدرس تلگرام سازمان و یا ربات تلگرامی کاگو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان آموزشی کاگو

ناشر کتب کمک آموزشی تحصیلی انتشارات کاگو (کانون گسترش علوم) در سال ۱۳۷۵ توسط شخصی حقیقی (دکتر محمدرضا سالکی) کار خود را آغاز کرد. این انتشارات به منظور تألیف و چاپ کتاب‌های کمک آموزشی، تولید محصولات و ارائه خدمات فرهنگی- آموزشی در عرصه انتشارات کشور ظهور کرد و در طی این سال‌ها با استفاده از اساتید و متخصصان مجرب و هم‌چنین با استفاده از فناوری‌های روز و نیز با کسب تجارب مختلف در جهت اشاعه علم و دانش کشور کوشیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | حراج و تخفیف