اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226316901

از سوی سازمان آموزشی کاگو انجام شد

ارایه سه محصول جدید برای دانش آموزان

کد: 13951105226316901

https://goo.gl/WFukxX

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل وخالق برند کاگو و ناشر کتاب"دروس طلایی" فعال در زمینه ارایه وسایل کمک آموزشی از تولید سه دسته محصول جدید در راستای کمک به دانش آموزان خبر داد.

مدیر و موسس سازمان آموزشی کاگو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان آموزشی کاگو، محمد رضا سالکی اعلام کرد:سه محصول جدید سازمان آموزشی کاگو،به نام های «اکو سوال»،«اکو مفاهیم» و «اکو امتحان» سه کتاب کمک آموزشی در راستای اقدامات عملی درجهت تولید کتاب اقتصادی،برای حمایت از دبیران و دانش آموزان وارد بازار شده و این عزیزان می توانند هم اکنون این محصولات را ازکتابفروشی های معتبر سراسر ایران و یا از وب سایت رسمی به نشانی www.kgoo.ir خریداری کنند.

وی در معرفی این محصولات افزود: در کتاب های اکو سوال با پاسخ گویی های مستمر از سوی دانش آموزان امکان ارزیابی برای وی و اولیای دانش آموزان را فراهم می کند زیرا پاسخ های کامل و توضیحات تشریحی هر درس کیفیت یادگیری و آموزش را در سطح بسیار زیادی ارتقا می دهد.

درکتاب های اکو مفاهیم که یک معلم همراه است نیز که رسالت همیشگی کاگو ،رسیدن به موفقیت در بازه زمانی کوتاه با راهکار ساده است. در کنار مفاهیم اصلی  و مهم درس و فصل های کتاب درسی،روش های مفهومی درس ،نکات و مفاهیم کلیدی به وضوح قابل مشاهده است.

اکو امتحان که می توان از آن به عنوان تازه ترین عضو خانواده کاگو نام برد نیز دارای ویژگی های منحصر به فرد محصولات سازمان آموزشی کاگو است.

ازجمله این ویژگی ها می تواند به خود ارزیابی ها نیم سال اول و دوم که از مدارس معتبر سراسر کشور استخراج شده،پاسخ کاملا تشریحی خود ارزیابی پوششی،خود ارزیابی احتمالی،فلش کارت و...اشاره کرد.

سالکی در ادامه وعده خدمتی بسیار نوین را به مخاطبین کاگو داد و اعلام کرد کاگویی ها منتظر خبرهای بسیار خوبی باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان آموزشی کاگو

ناشر کتب کمک آموزشی تحصیلی انتشارات کاگو (کانون گسترش علوم) در سال ۱۳۷۵ توسط شخصی حقیقی (دکتر محمدرضا سالکی) کار خود را آغاز کرد. این انتشارات به منظور تألیف و چاپ کتاب‌های کمک آموزشی، تولید محصولات و ارائه خدمات فرهنگی- آموزشی در عرصه انتشارات کشور ظهور کرد و در طی این سال‌ها با استفاده از اساتید و متخصصان مجرب و هم‌چنین با استفاده از فناوری‌های روز و نیز با کسب تجارب مختلف در جهت اشاعه علم و دانش کشور کوشیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب