اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226005735

آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ویژه مقطع دکترا

کد: 13951105226005735

https://goo.gl/Y10e3F

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام مرحله دوم وام ویژه مقطع دکترا مربوط به فصل زمستان از دوم بهمن آغاز شده است.

آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ویژه مقطع دکترا

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، یزدان مهر،رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اعلام این خبر گفت: وام ویژه دکترا ازمهرماه سال جاری با تاکید وزیرعلوم و حمایت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی با رویکرد جدید آغازشده است. وام ویژه دکترا از مهرماه سال جاری با تأکید و حمایت مقام عالی وزارت و همچنین حمایت های سازمان مدیریت  و برنامه ریزی با رویکرد جدید آغاز شده است.

وی افزود: درمرحله اول این وام بیش از 12 هزار و 500 نفر ثبت نام کردند که حدود 250 میلیارد ریال به آنان پرداخت شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز ثبت نام مرحله دوم وام ویژه دکترا خبر داد و عنوان کرد: سامانه ثبت نام تقاضای وام از دوم بهمن ماه فعال شده و تا 30 بهمن ماه سال جاری امکان ثبت نام متقاضیان این وام فراهم است.

مهندس یزدان مهر اضافه کرد: با توجه به اینکه قراراست این وام تا پایان اسفند ماه سال جاری به دانشجویان پرداخت شود لازم است که معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها حداکثر تا 23 بهمن ماه سال جاری لیست دانشجویان متقاضی را بررسی، تأیید و به صندوق ارسال کنند.

وی به مبلغ این وام اشاره کرد و افزود: مبلغ این وام برای دانشجویانی که موضوع پایان نامه آنان کاربردی و یا تقاضا محور و مورد تأیید شورای پژوهشی دانشگاه باشد ماهیانه 7 میلیون و 500 هزارریال و مبلغ وام سایر دانشجویان واجد شرایط 6 میلیون و 500 هزارریال می باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان به شرایط بازپرداخت این وام هم اشاره کرد و گفت: بازپرداخت وام ویژه دکترا همانند سایر وام های دانشجویی برای کسانی که مشمول خدمت سربازی هستند 2 سال و 9 ماه و برای سایر غیرمشمولان 9 ماه پس از تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر در اقساط 60 ماهه خواهد بود.

مهندس یزدان مهر به زمان بندی پرداخت تسهیلات نیمسال دوم  اشاره کرد و گفت: دانشجویان عزیز می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام و جدول زمان بندی پرداخت تسهیلات در نیمسال دوم 96-95 به قسمت بخشنامه ها درسایت صندوق رفاه دانشجویان(www.swf.ir) مراجعه کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان درپایان تأکید کرد: با برنامه ریزی که انجام شده است درصورت همکاری دانشگاه ها وام های ویژه دکترا و سایر وام ها قبل از پایان اسفند ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

لازم است در هر زمان تحلیل دقیق و صحیحى از وضعیت و جایگاه تاریخى آموزش عالى داشته باشیم. این علم و آگاهى به دلیل اینکه براى تعیین نحوه و خط مشى حرکت آتى این بخش ضرورى است، موجب وحدت نظر و تحلیل همگان با دست‏اندرکاران آموزش عالى کشور مى‏شود. ما براى سهولت، تاریخ آموزش عالى ایران را به سه دوره باستانى، میانى و اخیر یا معاصر تقسیم نموده‏ایم. بر مبناى اطلاعات در دست، در زمان داریوش، مدرسه پزشکى «سائیسم» جهت تربیت طبیب با کتابخانه‏اى معتبر دایر بوده است. مجمع علمى همدان نیز در آن زمان با 100 نفر عالم و دانشمند به فعالیت مشغول بوده است. علاوه بر اینها از فرهنگستان اردشیر نیز در شهر سارد ذکر به میان آمده است. مدارس دوره ساسانى مثل ریواردشیر به انتقال معارف آن عصر و تربیت دانشمند مشغول بوده‏اند. شاخص‏ترین سابقه آموزشى موجود و در دسترس در دوران باستانى را مى‏توان تشکیل و تأسیس مدرسه «جندى شاپور» در شرق محل فعلى شوش توصیف نمود. این مدرسه که 500 سال عمر کرده، پایدارترین مدرسه عالى در تاریخ ایران بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش