به منظور حمایت از بیماران صعب العلاج

بازارچه خیریه در مترو تهران برپا شد

کد: 13951111228845761

https://goo.gl/v3rKy8

، تهران , (اخبار رسمی): بازارچه خیریه با هدف کمک به بیماران صعب‌العلاج در زیرگذر شهید لشکری واقع در ایستگاه متروی میدان آزادی برپا شده است.

بازارچه خیریه در مترو تهران برپا شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه؛ معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: این معاونت با همکاری مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج اقدام به برپایی بازارچه خیریه در زیرگذر شهید لشکری واقع در ایستگاه متروی میدان آزادی کرده است.
 محمد بنی حسن افزود: در این بازارچه اقلامی مانند صنایع دستی، سوغات شهرهای مختلف کشور، زیورآلات و پوشاک عرضه شده است و درآمد حاصل از فروش این اقلام جهت پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانی بیمارانی که تحت پوشش این مجمع قرار دارند اختصاص می‌یابد.
 وی در پایان خاطر نشان کرد: بازارچه خیریه زیرگذر شهید لشکری با بیش از ۴۰ غرفه از تاریخ ۴ بهمن ماه آغاز به کار کرده است و به مدت ۱۰ روز پذیرای مسافران شهر زیر زمینی در ایستگاه متروی میدان آزادی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه