اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230036832

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تاکید کرد

«اسنپ» و «تپ سی» به کار خود ادامه می دهند

کد: 13951113230036832

https://goo.gl/HRjPKQ

، تهران , (اخبار رسمی): رضا الفت نسب، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، این خبر را تکذیب کرد.

اختصاصی تکرا – انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی: اسنپ و تپ سی به کار خود ادامه خواهند داد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تکرا، دیروز خبری در رسانه‌های مختلف کشور منتشر شد که رئیس اتحادیه صنف فناوران تهران اعلام کرده که اسنپ و تپ‌سی طبق تصمیم این اتحادیه پلمپ خواهند شد و باعث شد بسیاری از استفاده کنندگان، رانندگان و کارمندان این شرکت‌های کاربردی نگران شوند.

سید مهدی میرمهدی کمیجانی رئیس اتحادیه صنف فناوران تهران، به‌صراحت اعلام کرد که به دلیل مغایرت فعالیت با جواز صنفی باید فعالیت این شرکت‌‌های تاکسی مجازی متوقف شود و البته وی در صحبت‌های خود ادامه داد که مراتب اجرایی این کار در قالب نامه‌ای به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران واگذار شده است و این واحد‌های صنفی باید پلمپ شوند.

حرف‌های رئیس اتحادیه صنف فناوران تهران باعث شد تا آشوبی در دل استفاده کنندگان و کارکنان این واحد‌های صنفی ایجاد شود و بسیاری از آینده این سیستم نگران و برخی همچون سازمان تاکسیرانی و آژانس‌های تلفنی خوشحال شوند.

گفتنی است که تا قبل از این رسما ریاست تاکسیرانی در شبکه خبر اعلام کرده بود که با این سیستم‌های درخواست آنلاین تاکسی مخالف است و به دلیل کم شدن سود تاکسیرانی، در پی پلمپ و توقف فعالیت آنها است؛ در حالیکه استفاده کنندگان از کیفیت و کارایی آن بسیار راضی هستند و فعالیت قانونی آن‌ها باعث شد تا تاکسیرانی تنها به در بسته بخورد و کاری پیش نبرد.

رضا الفت نسب، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی نیز پلمپ این دو شرکت را تکذیب کرد و اطلاعات بسیار جالبی را در این خصوص ارائه کرد.

آیا فعالیت اسنپ و تپ سی مغایر با قانون است؟

شرکت‌های حمل و نقل اسنپ و تپ‌سی که در حوزه درخواست آنلاین تاکسی در حال فعالیت هستند، بر اساس قانون کسب‌وکار مجازی در حال حاضر فعالیت قانونی دارند چرا که طبق مصوبه وزارت اقتصاد و دارایی در خرداد ماه سال جاری، تنها مجوز فعالیت در فضای مجازی دریافت و کسب نشان اعتماد الکترونیکی است؛ به همین سبب و همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیکی این دو سیستم، فعالیت آنها کاملا قانونی است و هیچگونه مغایرتی وجود ندارد.

برای مطالعه ادامه مطلب به این مطلب در «اختصاصی تکرا» مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکراتو

تکراتو (Techrato) در ابتدا با نام تکرا (عصر تکنولوژی) و با هدف ارائه اخبار صحیح در حوزه تکنولوژی و معرفی تکنولوژی های روز دنیا در اسفندماه 1393 متولد شد و با بهره‌گیری از گروهی خبره و عاشق تکنولوژی کار خود را آغاز کرد. تکراتو در حال حاضر بیش از 14 هزار مقاله ترجمه و تالیف کرده و با در اختیار داشتن نیم میلیون بازدیدکننده در ماه، یکی از بهترین سایت‌های تکنولوژی ایران به شمار می‌آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]