اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010324613456832

با این 3 بازی متاورس کسب درآمد را شروع کنید

کد: 14010324613456832

https://bit.ly/3QoeCrd

، تهران , (اخبار رسمی): جهانی را تصور کنید که فاصله زیادی با زندگی واقعی شما دارد. درواقع در این جهان غیرواقعی شما قادر به کارهایی از جمله ارتباط با دیگران، کسب درآمد، استراحت و در نهایت بازی کردن، هستید. در این بازی‌ها شما می‌توانید با داشتن استقلال کامل، زندگی مجازی خود را داشته باشید.

با این 3 بازی متاورس کسب درآمد را شروع کنید
بازی های متاورس

قبل از آنکه درمورد این بازی‌ها بیش‌تر توضیح دهیم، کمی به مفهوم متاورس که بازی‌های مجازی نام‌برده شده در این بستر قابل اجرا هستند، بپردازیم.

پیش از آنکه به تعریف متاورس بپردازیم به یک نکته مهم باید اشاره کنیم. فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال پدیده نوظهوری است که ورود به آن به آموزش و کسب اطلاعات و دانش فنی و مالی نیاز دارد. وبسایت تکراتو یکی از بروزترین و جامع‌ترین مراجع برای کسب اطلاعات موثق در این زمینه است. با تکراتو می‌توانید دانش ضروری از تکنولوژی های جدید را به زبان ساده و کاربردی دنبال کنید.

تعریف متاورس متاورس چیست؟ به نقل ازTechtrends.news  متاورس فضایی است که وجود خارجی نداشته و از تلفیق واقعیت مجازی و واقعیت فیزیکی ایجاد شده است. در این فضا، هر چیزی فارغ از بعد زمان و مکان است. هیچ قانون و محدودیتی به جز محدودیت‌های ذهن خود انسان، در آن وجود ندارد.

می‌توان گفت «نیل استفنسون» مخترع ایده‌ی خلاقانه متاورس، در سال 1992 متاورس را در رمان سایبربانک خود با عنوان «سقوط برف» بازگو کرد. او در رمان خود، این فضا را فضای مجازی نامحدودی توصیف می‌کند که کاربران فارغ از اینکه در چه مکانی هستند، می‌توانند با استفاده از یک شبکه فیبر نوری و همچنین عینک واقعیت مجازی به دنیای نامحدود متاورس دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر بدیهی است که تعریف این فناوری نوپا، برای افراد کمی مبهم و گنگ باشد. تعریف دقیق متاورس در حال حاضر دقیقا مشابه به بیان معنای اینترنت، در دهه‌ی 1970 میلادی است. در آن زمان هیچ کس از ساز و کار اینترنت اطلاعات دقیقی نداشت و نمیدانست که اینترنت به چگونه عمل می‌کند. اما در همان حین اینترنت به سرعت در حال پیشرفت و فراگیر شدن بین همه بود.

به زبان ساده، متاورس یک برنامه و پلتفرم هوشمند نیست. بلکه، مجموعه‌ای از برنامه‌ها و تکنولوژی‌های هوشمند است. متاورس فضای مجازی است که امکان تعامل و معاشرت با افراد دیگر، رسیدگی به امور اداری و کاری و بازی را می‌دهد. درواقع می‌توان گفت شما هرکاری را که در واقعیت انجام می‌دهید را می‌توانید در این فضا پیاده‌سازی کنید. شاید سوال پیش بیاید که تفاوت دنیای مجازی متاورس با دنیای مجازی در حال حاضر در چه چیزی است. باید بگوییم که در حال حاضر ما از طریق مانیتور یا گوشی‌هایمان به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی وارد می‌شویم ولی در دنیای متاورس تمام ذهن و بدن ما است که وارد فضای متاورس می‌شود.

فضای متاورس چگونه است؟ حضور کلمه‌ای است که می‌تواند به طور کامل، فضای متاورس را توصیف کند. درواقع در این فضا همه چیز کاملا به صورت سه‌بعدی است و شما تمام آنچه را که در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد با حواس پنجگانه خود احساس می‌کنید و با پدیده‌های فیزیکی درگیر می‌شوید. سرویس‌هایی مانند Spatial و فیس‌بوک Horizon که امکان جمع شدن همکاران را به دور یک میز به صورت سه‌بعدی را می‌دهد، به منظور ایجاد احساس حضور در جلسه و نزدیکی بیش‌تر به واقعیت نسبت به تماس‌های تصویری در بستر پلتفرم زوم و دیگر پلتفرم‌ها است، می‌تواند مثال خوبی برای درک بیش‌تر این فضا باشد.

تا به اینجا، تمام این موارد که به آن اشاره کردیم تنها بخشی از تعریف گسترده متاورس بود. اما این فضای مجازی کاربرد‌های دیگری از جمله ملاقات‌های مجازی، قرار‌های کاری، رسیدگی به امور تجاری، آموزش مجازی، خرید آنلاین، تفریح و سرگرمی، گردشگری و سفر بدون محدودیت، حضور در کنسرت و جشن‌ها، اقتصاد و در نهایت درآمد‌زایی از طریق بازی‌های را دارد. حال می‌خواهیم، همان‌طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم به بهترین بازی‌های متاورس بپردازیم.

بازی‌های متاورس برای کسب درآمد در بخش پیشین، به تعریف متاورس و همچنین چگونگی عملکرد آن پرداختیم. حال قصد داریم جزئیات بهترین بازی‌های متاورس را برای شما بازگو کنیم.

متاورس نیز همانند دنیای واقعی، برای زندگی، کار و بازی به بودجه احتیاج دارد. اما برای تامین هزینه‌های بازی در این فضا، تنها ارز‌های دیجیتال کاربرد دارند. گفتنیست که بازی‌های متاورس روی مالکیت NFT متمرکز شده‌اند؛ این توکن‌های مورد نیاز برای بازی‌های متاورس، کاملا مجازی بوده و منحصر به فرد هستند. در بازی‌های متاورس ازاین توکن‌ها، برای معاملات و خرید املاک  استفاده می‌شود و بیش‌تر بازی‌های متاورسی، در بستر این توکن‌ها اجرا می‌شود.

در ادامه 3 مورد از بهترین پروژه های متاورس را معرفی خواهیم کرد:

بازی دسنترالند (Decentraland) بازی دسنترالند، از بهترین  بازی‌ها برای خرید زمین در متاورس است که از فوریه 2020 (بهمن 1399) در دسترس عموم قرار گرفته است. توکن این بازی مانا نام دارد. این بازی سه‌بعدی، به کاربران خود امکان خرید و فروش مجازی از جمله قطعه زمین با توکن‌ها را می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند به کنسرت، گالری و مهمانی بروند.

در این بازی شما می‌توانید به هر کجا که اراده کنید، بروید. از سیاه‌چال‌های قرون وسطایی گرفته، تا کافه و کنسرت و مهمانی‌های مختلف و همچنین نمایشگاه‌ها. گفتنیست که دیسنترالند شاهد میزبانی اولین جشنواره موسیقی چند روزه در دنیای متاورس نیز بود.

برای کاوش در دیسنترالند شما نیازی به هدست و ابزار خاصی ندارید. فقط کافی است با یک مرورگر اینترنت وارد وبسایتش شده بدون داشتن هیچ ارز دیجیتال و به عنوان مهمان آنجا گشت و گذار کنید. اگر بخواهید بازی کنید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت رسمی آن و با اتصال کیف پول سازگار با توکن بومی آن، یعنی رمز ارز (MANA)، مثلا کیف پول متامسک (MetaMask)، بازی در دیسنترالند را هم تجربه کنید.

بازی استار اطلس (Star Atlas) استار اطلس، یک بازی آنلاین چن نفره ساخته‌شده روی بلاک چین سولانا است و توکن این بازی اطلس نامیده شده. در این بازی، بازیکنان می توانند به سال 2620 سفر کنند و با تجربیات مجازی در کیهان کاوش کنند. قلمرو اطلس ستارگان به سه گروه مجزا تقسیم می شود: نوع بشر، بیگانه و گونه های روباتیک. بازیکنان باید جناح های خود را انتخاب کنند و در نبردهای جناحی شرکت کنند تا برای منابع بجنگند و بر اراضی تسلط یابند.

 

هدف اصلی بازی، سفر در فضا برای کشف سیارات متمایز جدید با گنجینه های پنهان است. این به بازیکنان انگیزه بیشتری برای کشف این مکان‌ها را می‌دهد.این بازی روی Unreal Engine 5 ساخته شده است.

این بازی ژانرهای مختلفی را ترکیب کرده است. بخشی از آن استراتژی‌گونه است و به طراحی برنامه‌های تاکتیکی در نحوه تعامل خود با دیگر بازیکنان و فرقه‌ها نیاز دارید. بخشی دیگر آن اکتشافی است و باید به کاوش در ستاره‌های متروکه بپردازید. از آنجایی که بازیکنان به صورت مستقل و پرواز اول شخص قادر به سفر و جستجو در این ستاره‌ها هستند، تا حدی شبیه‌ساز پرواز هم محسوب می‌شود. آخرین مورد اینکه بازیکنان در استار اطلس می‌توانند منابع را استخراج کرده و از این طریق کسب درآمد کنند.

بازی سندباکس (Sandbox) سندباکس درواقع بهترین پروژه‌ی متاورس است. توکن این بازی سند نام دارد. این بازی که شباهت بسیار زیادی با دیسنترالند دارد. خرید زمین در متاورس یکی از راه‌های نوین سرمایه‌گذاری است. سندباکس بر روی بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده و همان‌طور که اشاره کردیم کاربران باید مانند دیسنترالند زمینی را خریداری کرده و خالق رویدادها و اتفاقات جدید باشند. این دنیای مجازی بیشتر تمرکز خود را روی ساخت NFTها توسط کاربران و بازیکنان گذاشته تا ان اف تی‌‌های خود را بسازند و در بازی از آن استفاده کرده یا در بازار معامله کنند. از این بازی شما به خوبی می‌توانید درآمدزایی کنید. گفتنیست که یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری فناوری به نام سافت بانک (SoftBank) نیز از سندباکس پشتیبانی می‌کند.

حال با توجه به استقبال کاربران از این بازی و افزایش توکن سند در بازار ارز دیجیتال، می‌توان توکن سند را در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز، یونی سواپ، کوکوین، بایننس، کریپتو دات کام، هیوبی گلوبال و غیره خریداری کرد.

آنچه خواندید مقاله ای بود از وبسایت تکراتو که در زمینه تکنولوژی این روزها محتواهای جذابی تولید می‌کند. تکراتو را در آدرس https://techrato.com دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکراتو

تکراتو (Techrato) در ابتدا با نام تکرا (عصر تکنولوژی) و با هدف ارائه اخبار صحیح در حوزه تکنولوژی و معرفی تکنولوژی های روز دنیا در اسفندماه 1393 متولد شد و با بهره‌گیری از گروهی خبره و عاشق تکنولوژی کار خود را آغاز کرد. تکراتو در حال حاضر بیش از 14 هزار مقاله ترجمه و تالیف کرده و با در اختیار داشتن نیم میلیون بازدیدکننده در ماه، یکی از بهترین سایت‌های تکنولوژی ایران به شمار می‌آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]