اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000519537226832

کی دراما چگونه به ژانر سریالی محبوبی تبدیل شد؟

کد: 14000519537226832

https://bit.ly/3yBFjj7

، تهران , (اخبار رسمی): احتمالا متوجه شده‌اید که بسیاری از سریال های کره ای جزو محبوب‌ترین برنامه های تلویزیونی در ایران هستند. در ادامه با پیشگفتاری از نوشتار بهترین درام های کره ای 2021 همراه ما باشید.

کی دراما چگونه به ژانر سریالی محبوبی تبدیل شد؟
کی دراما چگونه به ژانر سریالی محبوبی تبدیل شد؟
کی دراما چگونه به ژانر سریالی محبوبی تبدیل شد؟
کی دراما چگونه به ژانر سریالی محبوبی تبدیل شد؟

مدتها قبل از اینکه Parasite یک حس جهانی ایجاد کند و تقریباً همه جوایز مهم فیلم، از جمله جوایز برتر اسکار را از آن خود کند، فرهنگ کره ای به طور پیوسته محبوبیت جهانی پیدا کرده بود. با این موج کره ای، که به Hallyu (هالیو) نیز معروف است، ممکن است نام گروه BTS را شنیده باشید.

یا شاید شما به لطف رستوران‌های ستاره میشلن مانند Cote و Atomix طعم غذاهای کره ای را چشیده باشید. سریال های کره ای، گرچه ممکن است به اندازه تولیدات سینمایی این کشور دارای قدرت انتقادی نباشند، اما بخشی ضروری از بافت فرهنگی آن‌ها هستند و تعدادی از بهترین آنها در Netflix قرار گرفته‌اند. ما در نوشتار بهترین سریال های کره ای 2021 در سایت فیگار تمام سعی خود را کرده‌ایم به درام های محبوب این کشور بپردازیم.

اگر سریال های کره ای را که بیشتر به عنوان کی درام شناخته می‌شوند، تماشا نمی‌کنید، از چند جهت خیلی چیزها را از دست داده‌اید. اول، باید یک تصویر بزرگ و تأثیر فرهنگی را در نظر گرفت: K-Dramas تبدیل به یک پدیده جهانی شده‌اند، و اگر می‌خواهید از فرهنگ پاپ سر دربیاورید یا با استفاده از سرویس‌های اینترنتی سرگرم شوید و لذت ببرید، بدیهی است که باید به درام های کره ای روی بیاورید. در وهله‌ی دوم دلیل مهم‌تری که برای تماشای سریال های کره ای وجود دارد این است که، آنها اعتیادآور و شگفت انگیز هستند و شما بال دیدن این درام‌ها از خود بی خود می‌شوید.

درام های کره ای که به دلیل داستان‌های جالب و پیچیدگی‌های داستانی (گاهی اوقات قابل پیش بینی) نیز شناخته می‌شوند، می‌توانند از فضاسازی‌های فوق العاده شاد به فوق العاده دلخراش تبدیل شوند. این تنوع دقیقاً همان چیزی است که بینندگان را برای دیدن سریال ها و بهترین فیلم های کره ای 2021 مشتاق می‌کند.

برای طرفداران K-drama، سال 2021 پر از لذت است. برخی از سریال های کره ای که ابتدا قرار بود در سال 2020 پخش شوند، برنامه های فیلمبرداری آنها به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شد؛ اما خبر خوب این است که که سرانجام در سال 2021 شاهد تماشای این درام های جدید کره ای خواهیم بود.

Netflix حتی فعالیت‌های خود را در آسیا گسترش داده تا 16000 متر مربع فضای استودیویی در کره جنوبی را اجاره دهد. علاوه بر همه فیلم‌های جدیدی که برای Netflix در راه است و اکران‌های جدید Netflix در سال 2021، این سریال های کره ای هستند که در این سرویس خودنمایی می‌کنند و می‌توانند در ایران جای بیشتری را برای خود باز و هیجان خاصی را به شما القا کنند.

بسیاری از مشهورترین نام‌های کره جنوبی، از گونگ یو، سونگ جونگ کی تا جون جی هیون، در حال بازگشت به دنیای سریال‌سازی هستند. به این ترتیب، سال 2021 به نظر می‌رسد سال قوی و پربار برای سریال های کره ای است. از عاشقانه های بی پروا، هیجان‌های حاشیه‌ای تا داستان‌های علمی تخیلی و غریب.

برای لذت بردن و قرار گرفتن در عالم رویا با دیدن فیلم و سریال به همراه نقد فیلم و سریال آن‌ها، در نوشتار بهترین درام های کره ای 2021 از سایت فیگار همه‌ی تلاش خود را کرده‌ایم تا با معرفی مهم‌ترین سریال های کره ای، بتوانید در طول قرنطینه لذت لازم را ببرید تا از گذار وقت به توهمی ماندگار در دنیای سریال های کره ای قدم بگذارید. سعی شده است در این نوشتار سریال هایی را در سبک های مختلف معرفی کنیم تا همه‌ی سلیقه‌ها را در برگیرد.

اگر تا به حال درگیر درام کره ای نشده اید، سال 2021 زمان خوبی برای شروع است. به هیچ‌وجه نمی‌شود متوجه شد که این سریال‌ها چه نوع جادویی دارند که احساسات و تمایلات غریبانه‌ی انسان را بیش از حد تحت تأثیر قرار می‌دهند. امسال سال تغییر چهره، قاتلان زنجیره ای، بیماران روانی، درمان و دوستی بوده است. طیف گسترده ای از داستان‌ها و ژانرها به تماشاگران K-drama در سراسر جهان چیزی داده است که همیشه دنبال آن بوده‌اند. اگر به دنبال یک کمدی خوب، یک درام پر از احساس، یک ترس جدی هستید حتما نوشتار بهترین درام های کره ای 2021 در سایت فیگار به نجات شما خواهد آمد.

لیستی که برای شما تهیه کرده‌ایم شامل انواع ژانرهای مختلف مانند کمدی های عاشقانه و سریال های فانتزی با بازی ستارگان برتر کره ای است. از سریالی تاریخی به کارگردانی یون سانگ هو بنام ماه در رودخانه (River Where the Moon Rises) تا زمان‌ها (Times)، سریالی جنایی و علمی تخیلی به کارگردانی یون جونگ هو، تعداد زیادی درام فوق العاده در سال 2021 وجود دارد که به لیست تماشای شما اضافه می‌شود.

آنچه خواندید پیشگفتار مقاله‌ای بود از وبسایت فیگار که در زمینه سینما و بازی این روزها محتواهای خیره کننده‌ای تولید می‌کند. فیگار را در آدرس https://figar.ir/ دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکراتو

تکراتو (Techrato) در ابتدا با نام تکرا (عصر تکنولوژی) و با هدف ارائه اخبار صحیح در حوزه تکنولوژی و معرفی تکنولوژی های روز دنیا در اسفندماه 1393 متولد شد و با بهره‌گیری از گروهی خبره و عاشق تکنولوژی کار خود را آغاز کرد. تکراتو در حال حاضر بیش از 14 هزار مقاله ترجمه و تالیف کرده و با در اختیار داشتن نیم میلیون بازدیدکننده در ماه، یکی از بهترین سایت‌های تکنولوژی ایران به شمار می‌آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | سرگرمی و تفریح