با افتتاح ایستگاه هروی در خط سه مترو تهران اعلام شد

پذیرش مسافر در صد و هفتمین ایستگاه مترو آغاز شد

کد: 13951116231375761

https://goo.gl/enbve0

، تهران , (اخبار رسمی): پذیرش مسافر در ایستگاه هروی امروز پس از افتتاح آن توسط شهردار تهران آغاز شد.

پذیرش مسافر در صد و هفتمین ایستگاه مترو آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مراسم افتتاح ایستگاه میدان هروی امروز با حضور دکتر قالیباف شهردار تهران، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران عامل شرکت بهره برداری و ساخت مترو تهران برگزار شد.

دکتر احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه ایستگاه هروی در نیمه شمالی خط سه مترو تهران واقع شده است افزود: این ایستگاه ۱۴ هزار متر مربع زیربنا دارد و در آن ۱۰ دستگاه پله برقی نصب شده است.
وی در خصوص موقعیت مکانی این ایستگاه گفت: ایستگاه هروی از سمت شرق در حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی بالاتر از ورودی بزرگراه همت روبه‌روی خیابان نیروی هوایی (گلستان) قرار دارد و از سمت غرب نیز از خیابان وفائی منش، کوچه گیتی لاین کندرو بیمارستان گلستان قابل دستری شهروندان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه فاصله گذر قطارها در این ایستگاه همانند ایستگاه های خط سه که بالای سهروردی قرار دارند بیش از 15 دقیقه است خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با افتتاح این ایستگاه روزانه ۲۰ هزار نفر به ظرفیت ناوگان مسافربری مترو تهران افزوده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه

شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با بهره گیری از توان اجرایی کارکنان خود (به عنوان هسته مرکزی کلیه فعالیت‌های بهره برداری، نگهداری و تعمیرات و نظارت بر عملکرد پیمانکاران)، بهره برداری و تعمیر و نگهداری کلیه تجهیزات ثابت و تجهیزات متحرک، نگهداری کلیه فضا‌ها و ابنیه فنی و ایستگاهی خطوط فعلی و آتی متروی تهران و حومه را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه