اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117232076425

خریداری اولین نردبان ۵۶ متری اطفا حریق اردبیل

کد: 13951117232076425

https://goo.gl/wgFHyE

، اردبیل , (اخبار رسمی): شهردار اردبیل از خرید اولین نردبان ۵۶ متری اطفا حریق برای سازمان آتشنشانی ردبیل خبر داد و گفت: تاکنون سه یا چهار استان کشور دارای نردبان ۵۶ متری اطفا حریق بود.

خریداری اولین نردبان ۵۶ متری اطفا حریق اردبیل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید لطف‌اللهیان  تصریح کرد: پنج میلیارد تومان برای خرید این نردبان هزینه شده و به لحاظ ارتفاع و  امکانات نجات یکی از نمونه‌های مجهز محسوب می‌شود .

وی افزود: این نردبان قابلیت جابه‌جایی ۱۸ نفر را به صورت هم‌زمان به ارتفاع بالا یا پایین تنها در هفت دقیقه دارد و می‌تواند در مواقع بحرانی به سرعت تخلیه مکان را انجام دهد.

شهردار اردبیل با تأکید به اینکه خرید این نردبان مدت‌ها در دستور کار بود و یکی از تجهیزات ضروری اطفا حریق محسوب می‌شد، اضافه کرد: در پی حادثه پلاسکو مسئولان برای خرید این نردبان مصمم شدند و در نهایت خرید انجام شد.

به گفته لطف‌اللهیان ارتفاع این نردبان بیش از حتی مرتفع‌ترین ساختمان در شهر است و در تیرماه سال آینده در آتش‌نشانی مستقر می‌شود.

وی همچنین با یادآوری حادثه پلاسکو اضافه کرد: این حادثه نقطه عطفی برای ارزیابی امکانات و نیازمندی‌های اطفا حریق و مدیریت بحران بود.

به گفته شهردار اردبیل از دست دادن آتش‌نشانان کام همه مردم ایران را تلخ کرده و در ۱۰ روز گذشته بارها شهروندان و مدیران ادارات جهت همدردی و ادای احترام به ایستگاه‌های آتش‌نشانی مراجعه کرده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه