اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213666425

رونمایی از مقبره مرحوم موذن زاده

کد: 13951014213666425

https://goo.gl/bDe9jL

، اردبیل , (اخبار رسمی): همزمان با اربعین استاد سلیم موذن زاده مراسم فاتحه خوانی و رونمایی از مقبره آن استاد با حضور آیت ا.. سید حسن عاملی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، شهردار اردبیل و سایر مسوولان و نمایندگان استان در قطعه مفاخر آرامستان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

رونمایی از مقبره مرحوم موذن زاده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، شهردار اردبیل در آغاز مراسم رونمایی از مقبره فخرالذاکرین استاد سلیم موذن زاده اردبیلی به میهمانان حاضر در مراسم خیرمقدم گفت .

 حمید لطف اللهیان ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین در مراسم گفت: مقبره استاد سلیم موذن زاده در عرض کمتر از ۴۰ روز و با تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت کش شهرداری بخصوص سازمان آرامستان‌ها تکمیل شده است .

وی با قدردانی از همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و ادارات استان با شهرداری، افزود: استاد ودود موذن زاده هم در تمامی مراحل اجرای مقبره و یادمان این آرامگاه همراه شهرداری اردبیل بودند .

شهردار اردبیل همچنین اظهار کرد: مقبره استاد سلیم موذن زاده اردبیلی و در کل قطعه مفاخر استان در آرامستان بهشت زهرا(س) اردبیل را در شان و جایگاه مفاخر بزرگ این شهر پرافتخار و حسینی خواهیم ساخت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه