اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213646425

نوسازی 727 دستگاه تاکسی در اردبیل

کد: 13951014213646425

https://goo.gl/PckNLF

، اردبیل , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان اردبیل از نوسازی 727 دستگاه تاکسی فرسوده شهری در اردبیل به عنوان یک اولویت اصلی خبر داد.

نوسازی 727 دستگاه تاکسی در اردبیل

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی شهرداری اردبیل، سعیدی اظهار کرد: ما استقبال خوبی را از سوی رانندگان پرتلاش تاکسی در استقبال از طرح نوسازی ناوگان تاکسی شاهد هستیم به طوری که از 727 دستگاه تاکسی فرسوده به غیر از 22 مورد صاحبان 705 دستگاه در طرح نوسازی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: ‌از 705 دستگاهی که برای نوسازی ثبت‌نام کردند، نوسازی 520 دستگاه تاکسی انجام شده و مابقی نیز در مرحله اجراست.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان اردبیل با بیان اینکه اجرای این طرح به زیبایی مبلمان شهری، جابه‌جایی بهتر مسافران و رضایتمندی بیشتر مردم منجر شده است، تصریح کرد: ما متقاضیان 181 دستگاه تاکسی فرسوده را به بانک‌های عامل معرفی کردیم که به محض پرداخت تسهیلات عملیات نوسازی این تعداد تاکسی نیز انجام می‌شود.

سعیدی افزود: با این اقدام بیش از 96 درصد تاکسی‌های درون شهری اردبیل نوسازی شده و عمر ناوگان تاکسی نیز در اردبیل به شش سال می‌رسد.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه