اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206666425

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل خبر داد

تبدیل کارت بلیط الکترونیک به کارت بلیط جاسوئیچی

کد: 13951005206666425

https://goo.gl/vmWNV7

، اردبیل , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل از جایگزینی کارت بلیط با طرح جاسوئیچی به جای کارت بلیط های الکترونیکی قدیمی خبر داد.

تبدیل کارت بلیط الکترونیک به کارت بلیط جاسوئیچی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، حمید مظاهری با اشاره به ایجاد سهولت بیشتر در امر نگهداری از کارت‌های الکترونیک و جلوگیری از آسیب در برابر هرگونه امواج و حذف شارژ  گفت: در همین راستا سازمان اتوبوسرانی اقدام به تبدیل کارت بلیط الکترونیکی به کارت بلیط با طرح جاسوئیچی کرده است.

وی با بیان اینکه کرایه هر مسافر در صورت استفاده از کارت بلیط با طرح جاسوئیچی 265تومان است افزود: استفاده از کارت بلیط های طرح جدید برای شهروندان توصیه می شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل همچنین عنوان کرد : شهروندان از پرداخت نقدی کرایه خودداری نمایند و در صورت ضرورت کرایه پرداخت نقدی 350 تومان خواهد بود.

مظاهری تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را به سازمان اطلاع دهند و همکاران ما در سازمان در کمیته تخلفات به شکایات رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به اهمیت تنظیف اتوبوس های شهری گفت: تنظیف اتوبوس ها همه روزه با امکانات موجود در سازمان انجام می شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل افزود: چنان چه این سازمان مجهز به باس واش های پیشرفته با تکنولوژی روز باشد با حداقل زمان و صرفه جویی در مصرف آب می توانیم اقدام به شستشوی اتوبوس ها کنیم که خرید این دستگاه به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که اقدامات موثری در جهت تامین اعتبار این تجهیزات انجام خواهد گرفت..

مظاهری همچنین با اشاره به ساعات کار اتوبوس ها در سطح شهر عنوان کرد: تمامی اتوبوس های ناوگان اتوبوسرانی از ساعت 6 و 40 دقیقه صبح آغاز به کار می کنند و در 6ماهه اول تا ساعت 20 و در 6 ماهه دوم تا ساعت 21 و 45 دقیقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

وی در پایان به افزایش امکانات و تجهیزات در این حوزه اشاره کرد و گفت: افزایش 5 عدد سایه بان جدید و توسعه مسیر شهرک نیایش-ولیعصر شام اسبی به تعداد4 دستگاه اتوبوس و شهرک اندیشه و ایران آباد میر اشرف از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه