اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176376425

دیدار رئیس فدراسیون گلف ایران با شهردار اردبیل

کد: 13950815176376425

https://goo.gl/0mFVCX

، اردبیل , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون گلف ایران با حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل دیدار و گفت و گو کرد

دیدار رئیس فدراسیون گلف ایران با شهردار اردبیل

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، شهردار اردبیل در این دیدار ضمن خیر مقدم گویی با اشاره به اجرای یکی از طولانی ترین مسیرهای پیاده روی سلامت کشور در محدوده دریاچه شورابیل اردبیل، خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل توجه ویژه ای به امر توسعه طرح های سلامت محور و مرتبط با ورزش های همگانی دارد .

لطف اللهیان اظهار کرد: احداث و برنامه ریزی برای احداث زمین تنیس و زمین گلف در محدوده پارک ها و بوستان های مختلف شهر از جمله اقدامات شهرداری اردبیل در ارتباط با توسعه طرح های سلامت محور است .

رئیس فدراسیون گلف ایران نیز در دیدار با شهردار اردبیل از اقدامات و برنامه ریزی های شهرداری اردبیل در راستای ایجاد فضاهای عمومی در شهر به منظور توسعه ورزش همگانی گلف قدردانی کرد .

کیکاوس سعیدی افزود: ورزش گلف بر خلاف تبلیغات اشتباه صورت گرفته، یک ورزش صرفا تشریفاتی و خاص گروه مفرح جامعه نیست و در صورت توجه بیشتر می تواند به یک ورزش عمومی و هیجان انگیز برای عموم شهروندان تبدیل شود.  

رئیس فدراسیون گلف ایران، اردبیل را جزو استان های بسیار مستعد و مناسب از نظر اقلیمی و موقعیتی برای سرمایه گذاری در ورزش گلف بیان کرد و گفت: شهرداری اردبیل از جمله ارگان های مرتبط است که می تواند در این زمینه پیشقدم شود .

سعیدی ادامه داد: تیم مینی گلف اردبیل در 5 سال گذشته همواره رتبه اول را در بین تیم های مینی گلف کشور کسب کرده که وجود زمین استاندارد شهرداری اردبیل نقش مهمی در این موفقیت داشته و در گلف هم در همین مدت عمدتا رتبه های ممتازی را کسب کرده است .

وی همچنین وجود استعدادهای عالی در بین جوانان اردبیلی در زمینه ورزش گلف را یادآور شد و گفت: اختصاص ساختمانی برای بخش اداری و آفیس (دفتر) گلف در محدوده زمین مینی گلف اردبیل می تواند به هرچه شکوفاتر شدن این استعدادها کمک کند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری اردبیل

اردبیل یکی از مناطق تاریخی ایران به شمار می‌رود که حدود 5000 سال قدمت دارد. به‌طوریکه درلوحه‌های گلی سومریان به صورت آرتا ثبت گردیده‌‌است که خود قدمت شهر را تا5000 سال می‌رساند. این شهر در زمان حکومت بنی‌امیه مرکز حکومت آذربایجان و در زمان بنی‌عباس مرکز قیام بابک خرمدین بوده‌است. در سال 618 هجری مورد حمله مغولان قرار گرفت، اما در زمان تیموریان و صفویان، نهضت تشیع و جنبش‌های سیاسی ایران از این شهر برخاست. اردبیل در زمان صفویان آباد شد و به اوج اعتبار، عزت، و عظمت خود رسید، اما پس از انقراض این سلسله در پیشامدها و تحولات تاریخی دوره نادرشاه و اوایل قاجار و به‌ خصوص با ورود قشون روسیه به ایران و حوادث دوران مشروطیت، از رونق و اهمیت افتاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه