اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951120233946951

با هدف ارایه خدمات در حوزه حیوانات

رونمایی از وب‌سایت لولاک 

کد: 13951120233946951

https://goo.gl/DRvp2p

، تهران , (اخبار رسمی): این وب‌سایت باهدف معرفی یکپارچه سرویس‌های مختلف درحوزه حیوانات رونمایی شده است.

صفحه اصلی سایت لولاک

وب سایت لولاک آغاز به کار نمود

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی وب‌سایت لولاک، وب‌سایت این مجموعه فعال در حوزه حیوانات، از بیست‌وپنجم دی‌ماه سال جاری، فعالیت خود را آغاز و امکانات متفاوت و کاربردی را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

بر پایه این گزارش، در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی بوده که امکاناتی از قبیل مجله علمی در حوزه حیوانات، پت شاپ اینترنتی، ویدئوهای اختصاصی و ... در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

فخرالدین اسکندریان مدیرعامل لولاک با ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و صاحبین دام، علاقه‌مندان و فعالین مرنبط با حوزه حیوانات بوده که برای ارتقای سطح کیفی خدمات لولاک تحقق یافته است.

وی ادامه داد: معرفی بخش‌های مختلف فعالیت این وب‌سایت در یک نگاه از اهداف اصلی ما در خصوص راه‌اندازی آن بوده است.

اسکندریان همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های لولاک برشمرد و افزود: پس از این رونمایی به دنبال راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی برای تسهیل دسترسی صاحبین حیوانات به کالاهای مورد نیازشان خواهیم بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لولاک

• لولاک برندی است که به فعالیت در حوزه های مرتبط با حیوانات میپردازد و با استفاده از زیرساختهای دیجیتال ضمن اطلاع رسانی و آگاه سازی عام مردم در خصوص حیوانات و حقوق آنان، سرویسهایی را برای علاقه مندان به حیوانات و همچنین صاحبین آنان فراهم میسازد. • لولاک به دنبال افزایش آگاهی در خصوص رفتار با حیوانات و نگهداری از آنها میباشد. • لولاک زیرساختهای جدیدی را در اختیار فعالین این حوزه قرار خواهد داد. • لولاک استانداردهایی را در این حوزه بنا نهاده و به ارتقاء استانداردهای جاری میپردازد. • لولاک با ایجاد شبکه تخصصی و علمی اطلاعات کاربردی و صحیح را در اختیار مخاطبین میگذارد. • لولاک همراهی مطمئن برای صاحبین حیوانات میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع غذایی و کشاورزی | شهر و جامعه