اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960428254866951

وب‌سایت پت شاپ آنلاین لولاک رونمایی شد

کد: 13960428254866951

https://goo.gl/oHY2tx

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت لولاک شاپ با هدف تسهیل فرآیند خرید غذا و لوازم حیوانات خانگی با مشاوره گرفتن از دامپزشکان لولاک رونمایی شد.

لولاک شاپ - فروشگاه غذا و لوازم حیوانات خانگی

فروش محصولات حیوانات خانگی زیر نظر دامپزشکان و متخصصین این حوزه می باشد و مشاوره لازم در خصوص خرید مناسب ترین محصول و استفاده از آن هم جزو سرویس هایی هست که توسط پت شاپ اینترنتی لولاک ارائه میشود

به گزارش روابط عمومی پت شاپ آنلاین لولاک مسئول بخش بازاریابی دیجیتال با اعلام این خبر گفت: این سایت از بهمن‌ماه ۹۵ با امکانات متفاوت و کاربردی در آدرس shop.loolak.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

علیرضا ابراهیمیان افزود: در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که امکاناتی از قبیل اپلیکیشن اندروید و ios پت شاپ آنلاین لولاک جهت تسریع در خرید اینترنتی برای علاقه مندان به استفاده از تلفن هوشمند در اختیار  مخاطبان قرار گرفت.

 ابراهیمیان گفت: یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی ایجاد ارتباط میان مجموعه و صاحبان حیوانات خانگی بوده است که برای ارتقای سطح کیفی خدمات پروژه لولاک تحقق یافته است.

او ادامه داد: در پت شاپ آنلاین لولاک، ملزومات سگ مثل غذای سگ و لوازم آن،ملزومات گربه مثل غذای گربه و لوازم آن،جوندگان، خرگوش ها و پرندگان شامل لوازم و خوراکی به مشتریان ارائه می‌شود و مشتریان لولاک می‌توانند بهترین خوراکی‌ها برای سگ وگربه‌ها شامل انواعی از بهترین غذای خشک سگ ، غذای خشک گربه ، تشویقی‌ها و همچنین غذای مناسب برای جوندگان و پرندگان رو پس از مشاوره با دامپزشکان لولاک، تهیه کنند.  

او با بیان این‌که فروش محصولات حیوانات خانگی زیر نظر دامپزشکان و متخصصین این حوزه است گفت: مشاوره و توضیحات لازم در خصوص خرید مناسب‌ترین محصول و استفاده از آن هم جزو خدمات پت شاپ اینترنتی لولاک است. 

ابراهیمیان افزود: پت شاپ آنلاین لولاک متعهد است که بهترین کیفیت و بالاترین سطح خدمات را به صاحبین حیوانات ارائه دهد، از جمله این خدمات می‌توان به ارسال محصولات در اسرع وقت، به سراسر کشور و با کمترین هزینه، پشتیبانی آنلاین و تلفنی و ضمانت سلامت محصولات اشاره کرد.

وی تاکید کرد: پس از این رونمایی به دنبال راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی حیوانات خانگی و حیات وحش هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لولاک

• لولاک برندی است که به فعالیت در حوزه های مرتبط با حیوانات میپردازد و با استفاده از زیرساختهای دیجیتال ضمن اطلاع رسانی و آگاه سازی عام مردم در خصوص حیوانات و حقوق آنان، سرویسهایی را برای علاقه مندان به حیوانات و همچنین صاحبین آنان فراهم میسازد. • لولاک به دنبال افزایش آگاهی در خصوص رفتار با حیوانات و نگهداری از آنها میباشد. • لولاک زیرساختهای جدیدی را در اختیار فعالین این حوزه قرار خواهد داد. • لولاک استانداردهایی را در این حوزه بنا نهاده و به ارتقاء استانداردهای جاری میپردازد. • لولاک با ایجاد شبکه تخصصی و علمی اطلاعات کاربردی و صحیح را در اختیار مخاطبین میگذارد. • لولاک همراهی مطمئن برای صاحبین حیوانات میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

محیط زیست | سرگرمی و تفریح