اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951125235446951

آغاز به کار مجله اینترنتی لولاک

بایدها و نبایدهای رسیدگی به حیوانات را بدانید

کد: 13951125235446951

https://goo.gl/wND9X5

، تهران , (اخبار رسمی): مجله اینترنتی لولاک با هدف ارتقا سطح دانش عموم مردم و فرهنگ سازی در خصوص نگهداری و برخورد با حیوانات راه اندازی شد.

تنوعی از مطالب علمی و به روز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مجله اینترنتی لولاک،  توجه به علاقه بسیار زیاد مردم به حیوانات و همچنین نگهداری از آن ها و عدم دسترسی راحت به اطلاعات علمی، صحیح و به روز،  لولاک بر آن شد تا این خلا را از طریق ارائه مقالات علمی مورد نیاز از جمله بایدها و نبایدهای رسیدگی به حیوانات برطرف نماید.

بر اساس این گزارش، این مجله در شهریور ماه سال جاری با هدف ارتقا سطح دانش عموم مردم در خصوص نگهداری و برخورد با حیوانات خانگی به آدرس www.loolak.com/mag راه اندازی شد.

مجله اینترنتی لولاک از طریق اینفوگرافیک‌های متنوع و کاربردی دسترسی به اطلاعات فوق را بسیار آسان و دل‌پذیر کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لولاک

• لولاک برندی است که به فعالیت در حوزه های مرتبط با حیوانات میپردازد و با استفاده از زیرساختهای دیجیتال ضمن اطلاع رسانی و آگاه سازی عام مردم در خصوص حیوانات و حقوق آنان، سرویسهایی را برای علاقه مندان به حیوانات و همچنین صاحبین آنان فراهم میسازد. • لولاک به دنبال افزایش آگاهی در خصوص رفتار با حیوانات و نگهداری از آنها میباشد. • لولاک زیرساختهای جدیدی را در اختیار فعالین این حوزه قرار خواهد داد. • لولاک استانداردهایی را در این حوزه بنا نهاده و به ارتقاء استانداردهای جاری میپردازد. • لولاک با ایجاد شبکه تخصصی و علمی اطلاعات کاربردی و صحیح را در اختیار مخاطبین میگذارد. • لولاک همراهی مطمئن برای صاحبین حیوانات میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب